Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der læser den? Bøgerne hedder Blottet for dig, spejlet i dig, og den sidste udkommer imorgen og hedder bundet til dig :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Nogen der læser den? Bøgerne hedder Blottet for dig, spejlet i dig, og den sidste udkommer imorgen og hedder bundet til dig
Nogen der læser den? Bøgerne hedder Blottet for dig, spejlet i dig, og den sidste udkommer imorgen og hedder bundet til dig
Jep.. Hot..
ønskebarn74 skriver: Jep.. Hot..
Jeg syntes den er så god .. Og den sidste bog udkommer idag ..
CarinaSB skriver: Jeg syntes den er så god .. Og den sidste bog udkommer idag ..
Jeg må vente til jeg kan få den på iPad.. Lovede at hvis jeg fik den, købte jeg ikke flere bøger..
ønskebarn74 skriver: Jeg må vente til jeg kan få den på iPad.. Lovede at hvis jeg fik den, købte jeg ikke flere bøger..
Du kan hente den som ebog .. :)
Lotus86 skriver: Jeps, og startede på dem for noget tid siden, da det først hed sig, at nr. 3 ville komme i starten af foråret, det blev så rykket til den midt juni, mega frustrerende
Jeps, og startede på dem for noget tid siden, da det først hed sig, at nr. 3 ville komme i starten af foråret, det blev så rykket til den midt juni, mega frustrerende
ja det var bare noget fis .. :( jeg har lige læst den sidste idag .. og man bliver bestemt ikke skuffet :)
CarinaSB skriver: Du kan hente den som ebog ..
Du kan hente den som ebog ..
Ikke endnu på dansk..
Jeg har hentet den ned fra arnoldbusk .. :) Dog til min computer :)
CarinaSB skriver: ja det var bare noget fis .. jeg har lige læst den sidste idag .. og man bliver bestemt ikke skuffet
ja det var bare noget fis .. jeg har lige læst den sidste idag .. og man bliver bestemt ikke skuffet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128