Unfair :-D Hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
3 synes godt om
12. juni 2013

MyLove E

Manden og jeg skal holde kæreste dag på fredag i København. Han har så fundet på en hemmelighed vi skal fredag aften. Han vil selvfølgelig ikke sige noget. Men nu har han så lagt nogen kuverter frem. En med færge billetter og andre papir til Bornholm og en med koncert billetternetil DDepeche Mode. Ja og så har han lagt den her lige i hovedet på mig ( eller faktisk bare på køkken bordet)

Er det ikke ondt Hvad tror i vi skal, det foregår i København fredag aften fra 20- 21.15 ( det er det tidspunkt som står i vores kalender)
Jeg skal bare ha alm pænt tøj på...?????? KOM OG GÆT
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Alexander&Lærke

Hold da op en herlig mand du har, det var sådan en man skulle have fundet. Sådan noget kunne min aldrig finde på, ikke engang købe noget lækkert til mig når vi har årsdag:-( 

nå men jeg ved ikke hvad det kunne være måske noget i Tivoli, har de ikke nogle koncerter fredag aften ? Det er mit bedste bud. 

Anmeld

12. juni 2013

MyLove E

Alexander&Lærke skriver:

Hold da op en herlig mand du har, det var sådan en man skulle have fundet. Sådan noget kunne min aldrig finde på, ikke engang købe noget lækkert til mig når vi har årsdag:-( 

nå men jeg ved ikke hvad det kunne være måske noget i Tivoli, har de ikke nogle koncerter fredag aften ? Det er mit bedste bud. 

Ja han er dejlig. Det er 4 år siden vi er blevet forlovet på fredag:-D Vi plejer at være i Norge den dag. Det var der han friede til mig:-D
Tror ikk det er tivoli :-D

Anmeld

12. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

godt spørgsmål hvad det er..

har lige prøvet at Google og det eneste svar er netop koncerter i Tivoli hvis det er noget med København

Men uha de kan virkelig drille de mænd med hemmeligheder

manden fortalte mig også at han havde købt en lille gave til mig som jeg ville få når SP var gået en dag da han hentede mig... uuhhh hvor var det dog svært at fokusere på hvad hun sad og sagde lige den dag eneste jeg kunne tænke på var hvad det dog kunne være han havde købt til mig

Anmeld

12. juni 2013

MyLove E

Wampires skriver:

godt spørgsmål hvad det er..

har lige prøvet at Google og det eneste svar er netop koncerter i Tivoli hvis det er noget med København

Men uha de kan virkelig drille de mænd med hemmeligheder

manden fortalte mig også at han havde købt en lille gave til mig som jeg ville få når SP var gået en dag da han hentede mig... uuhhh hvor var det dog svært at fokusere på hvad hun sad og sagde lige den dag eneste jeg kunne tænke på var hvad det dog kunne være han havde købt til mig

Jeg har også selv prøvet at Google. . men kan ikke finde noget:-D

Han gør det en gang i mellem så står der pludselig hemmelighed i kalenderen:-D
Den største han har lavet var da jeg skulle starte til kørekort:-D:-D:-D

Anmeld

12. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Tauf skriver:

Jeg har også selv prøvet at Google. . men kan ikke finde noget:-D

Han gør det en gang i mellem så står der pludselig hemmelighed i kalenderen:-D
Den største han har lavet var da jeg skulle starte til kørekort:-D:-D:-D

hehe nice overraskelse

Du må endelig huske at opdatere herinde når du har fundet ud af hvad det er

Du er sikker på det er i København og det ikke blot er afgang fra København?

Anmeld

12. juni 2013

MyLove E

Wampires skriver:

hehe nice overraskelse

Du må endelig huske at opdatere herinde når du har fundet ud af hvad det er

Du er sikker på det er i København og det ikke blot er afgang fra København?

Vi skal vlre i kbh siger han:-D
Det skal jeg nok:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.