Hvornår pakkede i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Trekløver(:

Giraffen skriver:

10 timer før jeg fødte hun kom 14 dage for tidligt og faren "tvang" mig til at pakke en taske ved fem-tiden om eftermiddagen - jeg selv mente ikke det var nødvendigt og at veerne nok sku gå i sig selv igen det gjorde de ikke så det var fint nok jeg pakkede den 

Ja det var vist meget godt du lyttede til faren så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Trekløver(:

engodmor skriver:

Første gang blev den pakket dagen før

Anden gang blev den pakket 8 måneder før, og stod bare i bilen, så skulle Ingen af os tænke på det.

Det kan man kalde i god da  men rart ikke at skulle tænke på det

Anmeld

12. juni 2013

EnGodMor

malle23 skriver:

Det kan man kalde i god da  men rart ikke at skulle tænke på det

Det var fordi første gang var det rent kaos, på grund af voldsomme veer, så manden måtte klare Det.

Så anden gang gjorde jeg det i rigtig god tid

Anmeld

12. juni 2013

Chili

malle23 skriver:

Hvor langt var i henne da i pakkede tasken til sygehuset?

Malle 

Tror jeg gjorde det i 32 skulle være sikker på den var klar! Min mand synes jeg var åndssvag.. Men vi endte med at være på hospitalet i 5 dage, så der var han glad for alt det tøj jeg havde pakket til baby!

Anmeld

12. juni 2013

LilleMie

malle23 skriver:

Malle 

Min kæreste pakkede tasken om morgenen, da jeg var 37+3 og vandet var gået. 7 timer senere havde jeg født 

Jeg er glad for, at jeg i det mindste havde lavet en pakkeliste, for det hele blev pludselig lidt hektisk  Min plan var at pakke senere samme dag, som jeg fødte, men det nåede jeg aldrig - så næste gang står den klar fra 36+0 

Anmeld

12. juni 2013

Trekløver(:

Chili skriver:

Tror jeg gjorde det i 32 skulle være sikker på den var klar! Min mand synes jeg var åndssvag.. Men vi endte med at være på hospitalet i 5 dage, så der var han glad for alt det tøj jeg havde pakket til baby!

Min kæreste synes også vi skal gøre det lige før termin, men vil skam ikke stå med veer og pakke taske, hvis hun skulle melde sin ankomst lidt før termin. 

Vil som dig også hellere være på den sikre side 

Anmeld

12. juni 2013

Trekløver(:

LilleMie skriver:

Min kæreste pakkede tasken om morgenen, da jeg var 37+3 og vandet var gået. 7 timer senere havde jeg født 

Jeg er glad for, at jeg i det mindste havde lavet en pakkeliste, for det hele blev pludselig lidt hektisk  Min plan var at pakke senere samme dag, som jeg fødte, men det nåede jeg aldrig - så næste gang står den klar fra 36+0 

ja det lyder noget hektisk, men god ide med pakkeliste sådan en må jeg lave. 

Havde tænkt først at pakke et par uger eller tre inden termin, men tror efter alle jeres svar at jeg gør det lidt før

Anmeld

12. juni 2013

LilleChelle

malle23 skriver:

Okay det var sent  Fødte du før termin?

Fødte 39+5  

Vi tog det hele som det kom, og var begge enige om at det nåede vi da sagtens når det var og det gjorde vi også Dejligt afslappende  

Anmeld

12. juni 2013

Moma

Nåede det ikke første gang, fødte 37+2. Så måtte fortælle manden, hvad han skulle pakke. 

Anden gang pakkede jeg, mens jeg havde småveer. 

Anmeld

12. juni 2013

Clisolka

malle23 skriver:

Malle 

Jeg mener jeg pakkede den 14 dage før jeg skulle sættes i gang, dvs. 37 uger henne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.