Der er op dage og der er ned dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

Christina74

Det sidste lille døgn har været af ned slagsen 

Er på cyklus dag 3+5 og har tested daglig siden 3+1 bragendne NEGATIV.

Er der nogle der kan give mig lidt håb tilbage, om at det godt kan lade sig gøre endnu, at det kan ende med en positiv test om et par dage  ??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Rødhætte

Christina 1974 skriver:

Er der nogle der kan give mig lidt håb tilbage, om at det godt kan lade sig gøre endnu, at det kan ende med en positiv test om et par dage  ??????

Øv øv.. Men den kan jo nå at blive positiv endnu Må indrømme jeg ikke helt forstå at nogen tester så tidligt.. Jeg ville personligt vente 1-2 dage efter min forventet mens. Har ikke lyst til at få en masse "nederlag" 

Anmeld

12. juni 2013

malliebooh

Christina 1974 skriver:

Jeg testede 3+6 og fik en meget meget svag streg, da jeg testede 4+1 kom der en lidt tydligere streg og først 4+3 var den meget tydelig Der er håb endnu 

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Flere tester først positivt i uge 4+ der er masser af håb, så længe du ikke har fået mens

Anmeld

12. juni 2013

l.kjoeller

Christina 1974 skriver:

der er i høj grad stadig mulighed for laaaangt de fleste tester først positiv efter 4+0 forstår godt du gerne vil teste men synes du skal prøve at spare dig selv for skuffelsen ved at teste før

Anmeld

12. juni 2013

Moma

Tror de færreste kan teste positivt så tidligt. Jeg ville i hvert fald vente til dagen efter forbentet mens. 

Der er masser af håb endnu! 

Anmeld

13. juni 2013

Christina74

Tak for alle jeres svar :-)

Da jeg gik på toilettet her til morgen, kunne jeg se at mens er startet meget langsomt op en dag før tid

Og så reagere jeg lidt som jeg plejer . . .   Æv hellere ikke i denne cyklus :-(  juhuuu nu starter vi med en nu omgang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.