Rabat Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.906 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

Meilby

Hej alle!

Nogle der ved om der er rabatter at hente nogle steder på voksen billetterne til Legoland? Jeg har set tidligere år at man kunne printe billetter ud så 2 kunne komme und for ens pris - jan man stadig det?

Håber nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Betina_fra_Als

Hej

fandt ddette på nettet, måske det er noget du kan bruge :-)

http://www.rabatkoder.com/legoland

hilsen fra Betina.

Anmeld

12. juni 2013

Betina_fra_Als

Hej

fandt ddette på nettet, måske det er noget du kan bruge :-)

http://www.rabatkoder.com/legoland

hilsen fra Betina.

Anmeld

12. juni 2013

Betina_fra_Als

ups, det er 2 år gammelt, så det gældernok næppe nu, beklager :-(

Anmeld

12. juni 2013

Meilby

Ja den har jeg godt set - men virker desværre ikke mere nej :/ Kan se nogle sælger de der 2 for en på dba og de må jo have den et sted fra  

Anmeld

12. juni 2013

bøllen

Meilby skriver:

Hej alle!

Nogle der ved om der er rabatter at hente nogle steder på voksen billetterne til Legoland? Jeg har set tidligere år at man kunne printe billetter ud så 2 kunne komme und for ens pris - jan man stadig det?

Håber nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Tror ikke man kan det mere men så i fakta de havde saft hvor der var rabat kupon på kartonen. Og der var også på en is kasse 

Anmeld

12. juni 2013

LRJ

Meilby skriver:

Ja den har jeg godt set - men virker desværre ikke mere nej :/ Kan se nogle sælger de der 2 for en på dba og de må jo have den et sted fra  

De der : "tag 2 voksne med i legoland betal for en" billetter , kan du købe i kvickly

Anmeld

12. juni 2013

Meilby

LRJ skriver:

De der : "tag 2 voksne med i legoland betal for en" billetter , kan du købe i kvickly

Kan man? Hvor har du set det? :-)

Anmeld

13. juni 2013

Lullaby

Meilby skriver:

Hej alle!

Håber nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Ebay. 

Anmeld

13. juni 2013

LinLin

Vi købte sådan en pakke i kvickly for 200kr der gav indgang plus en fotokupon... Indgang alene koster vist 280kr mener jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.