Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle!
Nogle der ved om der er rabatter at hente nogle steder på voksen billetterne til Legoland? Jeg har set tidligere år at man kunne printe billetter ud så 2 kunne komme und for ens pris - jan man stadig det?
Håber nogen kan hjælpe
Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja den har jeg godt set - men virker desværre ikke mere nej :/ Kan se nogle sælger de der 2 for en på dba og de må jo have den et sted fra
Meilby skriver: Hej alle! Nogle der ved om der er rabatter at hente nogle steder på voksen billetterne til Legoland? Jeg har set tidligere år at man kunne printe billetter ud så 2 kunne komme und for ens pris - jan man stadig det? Håber nogen kan hjælpe Knus Pernille
Tror ikke man kan det mere men så i fakta de havde saft hvor der var rabat kupon på kartonen. Og der var også på en is kasse
Meilby skriver: Ja den har jeg godt set - men virker desværre ikke mere nej :/ Kan se nogle sælger de der 2 for en på dba og de må jo have den et sted fra
LRJ skriver: De der : "tag 2 voksne med i legoland betal for en" billetter , kan du købe i kvickly
De der : "tag 2 voksne med i legoland betal for en" billetter , kan du købe i kvickly
Kan man? Hvor har du set det? :-)
Ebay.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128