fyld til fodskammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.879 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2013

mn

Jeg er blevet bedt om at finde mig en interresse, hvilket resulterede i at jeg nu er i gang med at strikke en fodskammel. Men nu er jeg kommet til at tænke på hvad skal jeg dog bruge som fyld i den? det skal jo ikke være alt for blødt når det er en fodskammel. Derudover når det er strikket kan jeg jo ikke putte fyld i som kun er i små stykker, for så falder det jo nok ud igennem. Så jer som er lidt mere inde i det kreaktive hjørne, har I nogle forslag til hvad jeg kan fylde den med? 

Jeg har søgt lidt på google hvor jeg fandt en som havde fyldt den med en pude + dyne og så kunne hun tage det ud af den når hun skulle bruge den, men jeg vil gerne have min helt lukket og så synes jeg det er dyrt at fylde den med en pude + dyne, hvis det kun skal bruges til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Nettemor

Hvad men en skummadras? Klip den til i størrelsen og hav evt flere oven på hinanden for den rette højde ?

Anmeld

12. juni 2013

mn

Nettemor skriver:

Hvad men en skummadras? Klip den til i størrelsen og hav evt flere oven på hinanden for den rette højde ?

Tak for dit svar

Tænker du sådan noget her:  http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4060-Sy/406020-Fyld-materiale/1/306077-Hynde-38x43-cm-5-cm eller mener du sådan en madras man sover på?

Anmeld

12. juni 2013

Nettemor

Mette N skriver:

Tak for dit svar

Tænker du sådan noget her:  http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4060-Sy/406020-Fyld-materiale/1/306077-Hynde-38x43-cm-5-cm eller mener du sådan en madras man sover på?

Sådan noget der kan nok sagtens bruges.. Men tror det er samme forskel så jeg havde nok bare købt en billig børne skummadras i jysk.. Mener det er 120 x 60 cm for 125,-

Anmeld

13. juni 2013

mn

Nettemor skriver:

Sådan noget der kan nok sagtens bruges.. Men tror det er samme forskel så jeg havde nok bare købt en billig børne skummadras i jysk.. Mener det er 120 x 60 cm for 125,-

okay det er bare iorden, det prøver jeg da lige at undersøge lidt nærmere, tak for hjælpen

Anmeld

13. juni 2013

Nettemor

Mette N skriver:

okay det er bare iorden, det prøver jeg da lige at undersøge lidt nærmere, tak for hjælpen

Det var skam så lidt

Anmeld

13. juni 2013

mariamiss6

Mette N skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor stor den skal være. Men du kunne jo fylde den med aviser. Så bliver den ret hård, men ikke som træ. 

Hvis du gerne vil undgå at aviserne kan gå i stykker ved evt. spild af væske, kan du sørge for at pakke dem i plastikposer.

Jeg kan huske osm barn, hvis jeg åbnede sådan en rokoko puf, at de næsten altid var fyldte med aviser.

Anmeld

14. juni 2013

mn

mariamiss6 skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor stor den skal være. Men du kunne jo fylde den med aviser. Så bliver den ret hård, men ikke som træ. 

Hvis du gerne vil undgå at aviserne kan gå i stykker ved evt. spild af væske, kan du sørge for at pakke dem i plastikposer.

Jeg kan huske osm barn, hvis jeg åbnede sådan en rokoko puf, at de næsten altid var fyldte med aviser.

Mange tak for dit svar

Den er 28 cm i diameter og det bliver den også ca. i højden tror jeg det er faktisk et fint forslag, for det kan jo godt blive hårdt, men aviser bliver jo trykt med noget som smitter af, udsender det ikke nogle giftstoffer efter noget tid? men man kan jo så bare putte rent papir i, det må jo give det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.