Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mit allerbedste råd er faktisk ring rundt...
Ring til f.eks. TDC (de er klart min favorit har været så glad for jeg skiftede til dem), sig hør her venner jeg har det her lige nu.. jeg overvejer at skifte til jer hvad kan I tilbyde mig af priser og pakker?
og så efter dem så ringer du videre til den næste f.eks. Telenor og siger jeg har det her lige nu, TDC kan tilbyde mig det her til den her pris hvad kan I tilbyde?
Sådan som markedet er lige nu så KÆMPER de allesammen ihærdigt for at holde på kunderne så de er nogen gange villige til at indgå særaftaler med kunder der decideret efterspørger præcise ting som du jo gør.. det virker ikke til at være standardpakkerne du har brug for men en særlig samling der er tilpasset dig og din families behov...
Til sidst når du har snakket med dem du kunne forestille dig at skifte til så ringer du til 3 og siger hør her venner dette er de tilbud jeg kan få andre steder... kan I gøre det bedre? være ærlig om at du ikke føler at deres nuværende løsning passer til dit behov og at prisen bliver nødt til at være anderledes hvis du skal fortsætte hos dem...
Anmeld