hvilket mobilselskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2013

Nemesis

Jeg har 3 mobil og har haft det i flere år, men mangler lige pt en samlet mulighed hvor jeg ca får.

et mobilabonnemet med fri sms/mms og ca 3 timers tale og 10 gb data som så skal deles med ipad..altså 2 simkort.
Børneabonnement med fri tale indenfor samme selskab som det vigtigste.

alternativt

Mobil: 3 timers tale, 1 gb data fri sms/mms
Mobildata: minimum 5 gb data til ipad.
Børneabonnement med tri tale når man har samme mobilselskab,

Lige nu har jeg hos t et 3basis abonnement hvor jeg har 3 timers tale og 5 gb data, fri sms/mms til kr 149. og et dataabonnement på 1 gb data om måneden til 69 kr.

dertil kan jeg så vælge et juniorabonnemt til 79 kr pr. måned.

Men jeg har egentlig brug for at det er ipad´en der har den største datapakke og jeg kan ikke bytte rundt hos 3 uden at det bliver rigtig meget dyrere.

lige nu betaler jeg knap 230 om måneden for mig og så 79 til juniorabo så det skal gerne være den pris.

har kigget rundt og det er ikke lige sådan at gennemskue så nogle der ved OM det overhovedet kan gøres bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mit allerbedste råd er faktisk ring rundt...

Ring til f.eks. TDC (de er klart min favorit har været så glad for jeg skiftede til dem), sig hør her venner jeg har det her lige nu.. jeg overvejer at skifte til jer hvad kan I tilbyde mig af priser og pakker?

og så efter dem så ringer du videre til den næste f.eks. Telenor og siger jeg har det her lige nu, TDC kan tilbyde mig det her til den her pris hvad kan I tilbyde?

Sådan som markedet er lige nu så KÆMPER de allesammen ihærdigt for at holde på kunderne så de er nogen gange villige til at indgå særaftaler med kunder der decideret efterspørger præcise ting som du jo gør.. det virker ikke til at være standardpakkerne du har brug for men en særlig samling der er tilpasset dig og din families behov...

Til sidst når du har snakket med dem du kunne forestille dig at skifte til så ringer du til 3 og siger hør her venner dette er de tilbud jeg kan få andre steder... kan I gøre det bedre? være ærlig om at du ikke føler at deres nuværende løsning passer til dit behov og at prisen bliver nødt til at være anderledes hvis du skal fortsætte hos dem...

Anmeld

12. juni 2013

Noahmor

Nemesis skriver:

Jeg har 3 mobil og har haft det i flere år, men mangler lige pt en samlet mulighed hvor jeg ca får.

et mobilabonnemet med fri sms/mms og ca 3 timers tale og 10 gb data som så skal deles med ipad..altså 2 simkort.
Børneabonnement med fri tale indenfor samme selskab som det vigtigste.

alternativt

Mobil: 3 timers tale, 1 gb data fri sms/mms
Mobildata: minimum 5 gb data til ipad.
Børneabonnement med tri tale når man har samme mobilselskab,

Lige nu har jeg hos t et 3basis abonnement hvor jeg har 3 timers tale og 5 gb data, fri sms/mms til kr 149. og et dataabonnement på 1 gb data om måneden til 69 kr.

dertil kan jeg så vælge et juniorabonnemt til 79 kr pr. måned.

Men jeg har egentlig brug for at det er ipad´en der har den største datapakke og jeg kan ikke bytte rundt hos 3 uden at det bliver rigtig meget dyrere.

lige nu betaler jeg knap 230 om måneden for mig og så 79 til juniorabo så det skal gerne være den pris.

har kigget rundt og det er ikke lige sådan at gennemskue så nogle der ved OM det overhovedet kan gøres bedre?

Får du brugt det data du har på din telefon? For ellers kan du jo lave internetdeling fra din Tlf til din IPad. Så behøves du jo ikke at få byttet om. 

Anmeld

12. juni 2013

Nemesis

Wampires skriver:

Mit allerbedste råd er faktisk ring rundt...

Ring til f.eks. TDC (de er klart min favorit har været så glad for jeg skiftede til dem), sig hør her venner jeg har det her lige nu.. jeg overvejer at skifte til jer hvad kan I tilbyde mig af priser og pakker?

og så efter dem så ringer du videre til den næste f.eks. Telenor og siger jeg har det her lige nu, TDC kan tilbyde mig det her til den her pris hvad kan I tilbyde?

Sådan som markedet er lige nu så KÆMPER de allesammen ihærdigt for at holde på kunderne så de er nogen gange villige til at indgå særaftaler med kunder der decideret efterspørger præcise ting som du jo gør.. det virker ikke til at være standardpakkerne du har brug for men en særlig samling der er tilpasset dig og din families behov...

Til sidst når du har snakket med dem du kunne forestille dig at skifte til så ringer du til 3 og siger hør her venner dette er de tilbud jeg kan få andre steder... kan I gøre det bedre? være ærlig om at du ikke føler at deres nuværende løsning passer til dit behov og at prisen bliver nødt til at være anderledes hvis du skal fortsætte hos dem...

ja må prøve at ringe til andre..3 kan ikke tilbyde mig andet end pakkerne. Jeg har fortalt dem at det jeg har ikke rigtigt er det rigtige og samtidig kan jeg ikke få lov til at bruge mine bonuspoint på at købe mobil og abonnement til junior, selvom det er i mit navn..det skal være med mit nummer og jeg skal jo ikke bruge en juniorabonemment.!

De er ikke flexible og da jeg sagde de ikke var det rigtige for mig sagde han fra kundeservice at det jo altdig var ærgeligt at miste kunder men de jo altid kunne håbe jeg kom igen!

Så er der andre der kan tilbyde det jeg skal bruge så skifter jeg.

Men må da ringe og høre om de kan prismatche.

Anmeld

12. juni 2013

Nemesis

Noahmor skriver:

Får du brugt det data du har på din telefon? For ellers kan du jo lave internetdeling fra din Tlf til din IPad. Så behøves du jo ikke at få byttet om. 

Det er netop for at undgå alt det bøvl at jeg har separat.

Anmeld

12. juni 2013

Sabina92

Jeg ha cbb. 11 timers gratis tale - fri mms/mms og xxx antal data så meget jeg aldrig får det brugt.

- de laver tit tilbud i denne mdr. koster det 99kr. og det er med HELT FRI tale (: Aldrig haft problemer.

Min søster, mor og kæreste har også cbb. Det vil sige vil så Altid ringer gratis til hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.