Madret til sommerfest i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
9 synes godt om
12. juni 2013

sismofutten

Hej alle sammen,

Vores prinsesse startede i børnehaven her den første juni og nu skal vi til sommerfest der nede - hvor vi skal have en ret med, men vi er i gang med at lave vores køkken om, og jeg har derfor kun en ovn!

Kan jeg lave en lækker salat med jordbær, pinjekerner, ost og lignede og så nogle pølsehorn?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Trinebaby

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Vores prinsesse startede i børnehaven her den første juni og nu skal vi til sommerfest der nede - hvor vi skal have en ret med, men vi er i gang med at lave vores køkken om, og jeg har derfor kun en ovn!

Kan jeg lave en lækker salat med jordbær, pinjekerner, ost og lignede og så nogle pølsehorn?

Knus

Det lyder lækkert

Anmeld

12. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det kan du sagtens.

Det lyder lækkert, men desuden handler det om at få en dejlig eftermiddag og aften med børnene.

Da vores børnehave holdt sommerfest sidst havde festudvalget besluttet, at det skulle være med store grillbøffer inklusiv tilbehør, så det kostede 50 kr pr barn og 150 pr voksen. Jeg er stadig ikke kommet mig over det og ville have været lykkelig for pølsehorn og salat.

Anmeld

12. juni 2013

banana3

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Knus

Det lyder sindsyg godt!!!!

Anmeld

12. juni 2013

PernilleogLouis

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Knus

pølsehorn er altid en sikker vinder

Anmeld

12. juni 2013

Ploffer

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Knus

Det kan du sagtens

Jeg lavede samme salat og kyllingelår til vores sommerfest i børnehaven i fredags

Anmeld

12. juni 2013

Nadia&Daniel

Jeg laver tomatsalat (den samme som sidste år - dog dobbel portion, da den var hurtigt væk sidste år)

Glæder mig vildt til vi skal til sommerfest - på fredag 

Til ts: det lyder godt  

Anmeld

12. juni 2013

sismofutten

Tusind tak for jeres svar piger - det er sku så svært når man skal hen et nyt sted, og vil jo helst ikke træde alt for langt væk fra de andre - men tak for Jeres indlæg, historier og mest af alt - ro i min mave og mad-valget - håber at vi får en skøn dag

Anmeld

12. juni 2013

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Jeg laver tomatsalat (den samme som sidste år - dog dobbel portion, da den var hurtigt væk sidste år)

Glæder mig vildt til vi skal til sommerfest - på fredag 

Til ts: det lyder godt  

Mums, det lyder lækkert - har du en opskrift du vil dele?

Anmeld

12. juni 2013

Moma

Det kan du sagtens. Lyder lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.