bløder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Putomanen

tweety2060 skriver:

JA det er super hårdt!! Det er sådanne et slag i ansigtet hver gang og forsøger virkelig at være positiv men også realistisk, men øv hvor kan man falde i kulkælderen....
Og det er mandens fødselsdag i morgen-fedt..

Jeg tror det er sundt med en realistisk indstilling om, at det måske ikke lykkes. Men det er alligevel skidt hårdt, når det ikke lykkes, og det sætter gang i en masse tanker.
Men du skal noget få det bedre igen. Prøv at nyde kærestens fødselsdag i morgen og lav noget hyggeligt sammen som par

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Putomanen

Hov, jeg kan se at det er jeres sidste forsøg i det offentlige. Det er hårdt, jeg kender alt til det.
Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du har lyst!

Anmeld

12. juni 2013

CroQuis

tweety2060 skriver:

DEt var det sidste!!
Så er det privat, men sidder med en kæmpe frygt for at vi siger nej, for den konstante frygt for at blive så skuffet, er bare hårdt!!! Og er ikke sikker på jeg kan klare skuffelsen igen og igen!!

Årh nej.. Føler med dig 

Anmeld

12. juni 2013

Rødhætte

tweety2060 skriver:

FANDEN. SGU og HELEVEDE!!!!! Er på 29 dag efter vores sidste forsøg af ægoplægning og crinonegele x 2, og Er begyndt at bløde friskt i dag. Hold kæft hvor er jeg sur, skuffet og trist nu.:.....
NU er håbet ude!!

Anmeld

13. juni 2013

tweety2060

Putomanen skriver:

tilbudtilbutilbudenHov, jeg kan se at det er jeres sidste forsøg i det offentlige. Det er hårdt, jeg kender alt til det.
Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du har lyst!

Tusinde tak for tilbuddet !!! Det gør jeg nok på et tidspunkt, når jeg er stoppet med at tude...

Anmeld

13. juni 2013

tweety2060

ØV det bliver ved og bliver mere og mere mens-farvet....
Øv hvor er det uretfærdigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.