Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tweety2060 skriver: JA det er super hårdt!! Det er sådanne et slag i ansigtet hver gang og forsøger virkelig at være positiv men også realistisk, men øv hvor kan man falde i kulkælderen.... Og det er mandens fødselsdag i morgen-fedt..
JA det er super hårdt!! Det er sådanne et slag i ansigtet hver gang og forsøger virkelig at være positiv men også realistisk, men øv hvor kan man falde i kulkælderen.... Og det er mandens fødselsdag i morgen-fedt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tweety2060 skriver: DEt var det sidste!! Så er det privat, men sidder med en kæmpe frygt for at vi siger nej, for den konstante frygt for at blive så skuffet, er bare hårdt!!! Og er ikke sikker på jeg kan klare skuffelsen igen og igen!!
DEt var det sidste!! Så er det privat, men sidder med en kæmpe frygt for at vi siger nej, for den konstante frygt for at blive så skuffet, er bare hårdt!!! Og er ikke sikker på jeg kan klare skuffelsen igen og igen!!
Årh nej.. Føler med dig
tweety2060 skriver: FANDEN. SGU og HELEVEDE!!!!! Er på 29 dag efter vores sidste forsøg af ægoplægning og crinonegele x 2, og Er begyndt at bløde friskt i dag. Hold kæft hvor er jeg sur, skuffet og trist nu.:.....NU er håbet ude!!
FANDEN. SGU og HELEVEDE!!!!! Er på 29 dag efter vores sidste forsøg af ægoplægning og crinonegele x 2, og Er begyndt at bløde friskt i dag. Hold kæft hvor er jeg sur, skuffet og trist nu.:.....NU er håbet ude!!
Putomanen skriver: tilbudtilbutilbudenHov, jeg kan se at det er jeres sidste forsøg i det offentlige. Det er hårdt, jeg kender alt til det.Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du har lyst!
tilbudtilbutilbudenHov, jeg kan se at det er jeres sidste forsøg i det offentlige. Det er hårdt, jeg kender alt til det.Du er mere end velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du har lyst!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128