Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pikku Myy skriver: Jeg kan egentlig godt lige den skrappe lilla farve, men kan ikke rigtig finde ud af det der baggrunds"krimskrams". Billedet i bunden er slet ikke mig. Det var faktisk det jeg huskede da jeg skrev at det var for romantisk til mig ...
Jeg kan egentlig godt lige den skrappe lilla farve, men kan ikke rigtig finde ud af det der baggrunds"krimskrams".
Billedet i bunden er slet ikke mig. Det var faktisk det jeg huskede da jeg skrev at det var for romantisk til mig ...
Aaah okay
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super flot og spænde, ville ønske jeg selv kunne men er så dårlig til det
B&J skriver: super flot og spænde, ville ønske jeg selv kunne men er så dårlig til det
Øvelse gør mester
Men taak søde!
Muhmi skriver: Øvelse gør mester Men taak søde!
jaaa men jeg har en men kan seriøst ikke finde ud af det så nu kan jeg ikke huske hvor den er til eller koden
B&J skriver: jaaa men jeg har en men kan seriøst ikke finde ud af det så nu kan jeg ikke huske hvor den er til eller koden
Hahahaha, det der kender jeg bare alt for godt
Man føler sig bare så åndsvag... Faktisk så har glemt min kode til min hævekort, simpelthen bare fordi jeg har brugt Anders' kort tre gange, svupti, så forsvandt min egen kode og jeg kan ikke få den frem igen... Sådan noget lååårt!
Muhmi skriver: Hahahaha, det der kender jeg bare alt for godt Man føler sig bare så åndsvag... Faktisk så har glemt min kode til min hævekort, simpelthen bare fordi jeg har brugt Anders' kort tre gange, svupti, så forsvandt min egen kode og jeg kan ikke få den frem igen... Sådan noget lååårt!
her er det mig der styre budgettet min brian hæver altid for os fordi det passer når han har fri, og en dag da jeg skulle bruge kortet stod jeg der og ikke kunne koden hahaahahahahh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128