Biograf hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg overvejer at tage min datter med i biografen i næste uge, for første gang.
Men jeg er i tvivl om hun er for lille og om hun kan sidde stille så længe. Hun er lige fyldt 5 år.

Hvornår var I i biografen første gang med jeres børn... og hvordan gik det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Fines mor

Rikke skriver:

Jeg overvejer at tage min datter med i biografen i næste uge, for første gang.
Men jeg er i tvivl om hun er for lille og om hun kan sidde stille så længe. Hun er lige fyldt 5 år.

Hvornår var I i biografen første gang med jeres børn... og hvordan gik det??

Vores børnehave har haft dem alle med i børnehave til korte film, men jeg tror helt sikkert godt vores på 5 år ville kunne klare det. Faktisk regner vi med, at hun skal med farmand ind og se Ice age 3 snart.

Anmeld

7. juli 2009

Frederikke80

Fines mor skriver:

Vores børnehave har haft dem alle med i børnehave til korte film, men jeg tror helt sikkert godt vores på 5 år ville kunne klare det. Faktisk regner vi med, at hun skal med farmand ind og se Ice age 3 snart.

Okay, det har min datter nemlig aldrig prøvet. Men hun vil rigtig gerne ind og se Peder Pedal, så det er den jeg overvejer at tage hende med ind og se

Anmeld

7. juli 2009

linemus

Vi havde vores søn med i biografen første gang i december 08, og han bliver først 5 år til september. Han var helt opslugt af det. Så det er jeg sikker på du kan.

- line

Anmeld

7. juli 2009

Frederikke80

linemus skriver:

Vi havde vores søn med i biografen første gang i december 08, og han bliver først 5 år til september. Han var helt opslugt af det. Så det er jeg sikker på du kan.

- line

Okay, lyder godt
Kunne han virkelig godt sidde stille i 1½ time i træk??

Anmeld

7. juli 2009

holbøll

Kristian er 5½ og det er 1½ - 2 år siden han var i biffen for at se Shrek 3. Simon bliver 3 til august og vi regner med vi skal ind og se Peter Pedal alle sammen. Jeg tror det har meget at gøre med om de er optaget af at se tv - film hjemme. Hvis de ikke kan se en hel film hjemme, gad jeg nok ikke betale en biograf billet til dem.

Anmeld

7. juli 2009

ekzunz

Vi er lige kommet hjem fra biografen - vi har set Ice Age 3 - totalt sjov!!!

Lukas er 4 1/2 og Klara blev 3 i marts -  og de kan begge 2 sagtens sidde stille. Klara skal lige op og kigge bagud et par gange, men hun hygger sig gevaldig og det er slet ikke for længe.

I februar var vi inde og se Bolt - og der var Klara ikke fyldt 3 endnu - det gik også fint (selv om jeg havde glemt at bestille plads til hende så hun måtte sidde på skødet af mig )

Anmeld

7. juli 2009

Miamaja

her tog farmand guldklumpen i biffen for ca en mdr siden og saa " UP' og han holdt naesten hele filmen igennem. farmand sagde de gik 20 min inden filmen var slut - det er nasten 1,5 time og han er 2 aar. men han er altsaa ogsaa nemmere naar han er sammen med dada alene. typisk - mor faar al balladen

Anmeld

7. juli 2009

Nanna1985

Vi var inde og se ICE AGE 3 i Mandags med vores datter på 2 år & 7 mdr..
Det gik super godt, der var ingen problemer

Anmeld

7. juli 2009

Frederikke80

Tak for jeres svar.

Jamen så tror jeg da bare at prinsessen og mig tager i bio i næste uge
Har heller ikke været i biografen i 4½ år, så det er vist på høje tid at komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.