Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg var mindre elskede jeg dem så meget..
Men kan slet ikke finde dem noget sted mere, og hver gang jeg kommer i nærheden af bland-selv-slik, så bliver der grundigt kigget om de er der.. Men nej..
Er der nogen der ved, om de kan fåes mere?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det de små runde gule (der er meget hårde) du mener? De var engang i en slikblanding - Familieguf eller lignende. Det er godt nok længe siden, jeg har set dem.
Bringer helt minder frem
Moma skriver: Er det de små runde gule (der er meget hårde) du mener? De var engang i en slikblanding - Familieguf eller lignende. Det er godt nok længe siden, jeg har set dem. Bringer helt minder frem
Ja, det lyder meget rigtigt.. Sådan nogen uden lakrids i..
Kunne være så genialt, hvis man kunne finde dem igen..
Loa skriver: Tror forresten bedste bud er tank stationer eller biografernes slik butikker....Måske i metro?
Tror forresten bedste bud er tank stationer eller biografernes slik butikker....Måske i metro?
Jeg må ud og kigge
Loa skriver: Kan godt huske dem... De var SÅ hårde! (Hadede dem) Har ikke set dem i mange år, tror de er udgået....
Kan godt huske dem... De var SÅ hårde! (Hadede dem) Har ikke set dem i mange år, tror de er udgået....
Jeg hadede dem også De var i en eller anden blanding og lå altid til sidst
UUUUUUHMMMM, de var så gode, men de findes ikke mere - altså de RIGTIGE. Der er lavet en kedelig blød efterligning, men det er altså ikke det samme
Dot D skriver: UUUUUUHMMMM, de var så gode, men de findes ikke mere - altså de RIGTIGE. Der er lavet en kedelig blød efterligning, men det er altså ikke det samme
Ved du hvor de kan findes?
Hvis de smager nogenlunde ens, så kunne jeg godt blive tilfreds..
tankai skriver: Ved du hvor de kan findes? Hvis de smager nogenlunde ens, så kunne jeg godt blive tilfreds..
Jeg tror, sidst jeg fik dem, var i biografen, men kan altså ikke helt huske det, for det er faktisk længe siden, nu du lige kommer ind på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128