kik forbi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
8 svar
2 synes godt om
12. juni 2013

Ditte-3

hej kik forbi min facebook side med ting til salg der er både til børn og voksne til billige penge håber det ok jeg ligger den her op her ellers må i slette den igen

https://www.facebook.com/groups/134730416729806/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Ditte-3

vis i trykker syntes godt om kan i se hvad jeg har.lige fra børnetøj til legetøj til dametøj køkken ting bør osv til billige penge

Anmeld

13. juni 2013

Ditte-3

op

Anmeld

13. juni 2013

Silas&Mille

Ditte-3 skriver:

hej kik forbi min facebook side med ting til salg der er både til børn og voksne til billige penge håber det ok jeg ligger den her op her ellers må i slette den igen

https://www.facebook.com/groups/134730416729806/

Nu spørger jeg måske lidt dumt. 

Men hvorfor er gruppen en lukket gruppe?
Så kan vi jo ikke se hvad der er

Jeg har selv et hav af tøj til både børn og vokse, så har også overvejet at oprette en gruppe så jeg kan komme af med det på den måde, men jeg have overvejet at lave det som en åben gruppe så alle kan se hvad der er.

Er der en fordel i at have det som en lukket gruppe?

Anmeld

13. juni 2013

Ditte-3

Silas&Mille skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt. 

Men hvorfor er gruppen en lukket gruppe?
Så kan vi jo ikke se hvad der er

Jeg har selv et hav af tøj til både børn og vokse, så har også overvejet at oprette en gruppe så jeg kan komme af med det på den måde, men jeg have overvejet at lave det som en åben gruppe så alle kan se hvad der er.

Er der en fordel i at have det som en lukket gruppe?

syntes bare det trals for mine vender at alt det jeg smider op til salg kommer ud på deres side så har valdt at lave den lukked og så håbe på en masse vil melle sig til gruppen for alle er velkommen og der kommer jevnlig nyt både mærketøj og nomal tøj møbler køkken ting osv

håber du kan bruge mit svar

Anmeld

13. juni 2013

Silas&Mille

Ditte-3 skriver:

syntes bare det trals for mine vender at alt det jeg smider op til salg kommer ud på deres side så har valdt at lave den lukked og så håbe på en masse vil melle sig til gruppen for alle er velkommen og der kommer jevnlig nyt både mærketøj og nomal tøj møbler køkken ting osv

håber du kan bruge mit svar

Ok.

Tænkte bare at hvis man oprettede en åben gruppe, så var det stadig kun dem som 'synes godt om' der kan se opslag

Hvilke størrelser er børnetøjet du har?

Anmeld

13. juni 2013

Ditte-3

Silas&Mille skriver:

Ok.

Tænkte bare at hvis man oprettede en åben gruppe, så var det stadig kun dem som 'synes godt om' der kan se opslag

Hvilke størrelser er børnetøjet du har?

der erlidt i str 50 og 68 74 og der kommer snart en del i 80 så der noget i 3-4-5 års aldern og i 7-8-9 års aldern og der kommer løbene meget mere

Anmeld

13. juni 2013

Silas&Mille

Ditte-3 skriver:

der erlidt i str 50 og 68 74 og der kommer snart en del i 80 så der noget i 3-4-5 års aldern og i 7-8-9 års aldern og der kommer løbene meget mere

ok. Så kan det godt tænkes jeg kigger forbi

Anmeld

13. juni 2013

Ditte-3

Silas&Mille skriver:

ok. Så kan det godt tænkes jeg kigger forbi

det syntes jeg du skulle gøre s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.