Serverings personale + barnepige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
14 svar
2 synes godt om
12. juni 2013

bobbles

hvor finder man det??

Barnepige skal jeg ca bruge fra 16-17 stykker og til næste formiddag. Og serverings personale skal jeg bruge 2 af i ca 12 timer nogen der ved hvor man kan finde dem? er det den blå avis eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Youngster

Hvor i landet er det?  

Anmeld

12. juni 2013

hesøth

bobbles skriver:

hvor finder man det??

Barnepige skal jeg ca bruge fra 16-17 stykker og til næste formiddag. Og serverings personale skal jeg bruge 2 af i ca 12 timer nogen der ved hvor man kan finde dem? er det den blå avis eller??

Kender I ikke nogen, der kender børnene i forvejen? En medhjælper fra børnehaven, en gammel dp-mor, en nabo eller noget?

Jeg ville ikke finde en barnepige i den blå avis....

Anmeld

12. juni 2013

bobbles

Youngster skriver:

Hvor i landet er det?  

nordsjælland frederiksværk

Anmeld

12. juni 2013

bobbles

hesøth skriver:

Kender I ikke nogen, der kender børnene i forvejen? En medhjælper fra børnehaven, en gammel dp-mor, en nabo eller noget?

Jeg ville ikke finde en barnepige i den blå avis....

nej desværre kender ikke nogen udover dem der skal med

Anmeld

12. juni 2013

Ryberg

Spørg alle du kender om de kender nogen der kan servere til et bryllup... det gjorde vi, og fandt to den vej igennem.

Barnepige fandt vi også ved at spørge, da vi hellere vil have en til at passe Lasse, som er en vores venner kender, end en fuldstændig fremmed...

Anmeld

12. juni 2013

Bshizzle

Har du ikke en veninde/ven's Mor eller Far som ikke skal med som evt kan være babysitter? 

Og du kunne spørge i familien som de kender nogen.. Som evt kender nogle.. Som kan servere den dag 

Jeg har selv været tjener et par gange til fester, og det var osse nogle min familie kender.. Eller kender gennem venner mm. 

Anmeld

12. juni 2013

camilla1991

bobbles skriver:

hvor finder man det??

jeg ved ikke lige om der er for langt for de her piger, men det kan du evt. selv spørge dem om,.
her er deres annonce:

ATTENTION: 
Vi er fire piger, to på femten og to på fjorten. Vores klasse har ingen penge til skolerejse, så vi tilbyder servering til fødselsdage, konfirmationer, bryllupper, begravelser og så videre, og så videre. Vi har en mindste løn på 50 kr. i timen, da det jo også skal kunne betale sig for os.
Vi er fra Brøndby, og vil helst ikke have en rejsetid på over en time.
Det kunne være så fedt hvis vi kunne tjene nogle penge og hjælpe vores klasse! Så hvis nogen har brug for det, må i hellere end gerne skrive eller ringe på telefon: 20 63 19 36 eller email: silke.kristensen30@gmail.com. Hvis ikke, må i meget gerne dele. Tak!

Anmeld

12. juni 2013

bobbles

camilla1991 skriver:

jeg ved ikke lige om der er for langt for de her piger, men det kan du evt. selv spørge dem om,.
her er deres annonce:

ATTENTION: 
Vi er fire piger, to på femten og to på fjorten. Vores klasse har ingen penge til skolerejse, så vi tilbyder servering til fødselsdage, konfirmationer, bryllupper, begravelser og så videre, og så videre. Vi har en mindste løn på 50 kr. i timen, da det jo også skal kunne betale sig for os.
Vi er fra Brøndby, og vil helst ikke have en rejsetid på over en time.
Det kunne være så fedt hvis vi kunne tjene nogle penge og hjælpe vores klasse! Så hvis nogen har brug for det, må i hellere end gerne skrive eller ringe på telefon: 20 63 19 36 eller email: silke.kristensen30@gmail.com. Hvis ikke, må i meget gerne dele. Tak!

havde de været ældre havde det været optimalt men et par børn på 14-15 år ellers tak

Anmeld

12. juni 2013

mariamiss6

bobbles skriver:

havde de været ældre havde det været optimalt men et par børn på 14-15 år ellers tak

Er det buffet styring, eller skal man servere det hele over skulderen på folk?

Hvad er det til, og hvor meget vil du give i timen. 

Og ikke mindst hvornår

Min søster og jeg kan måske hjælpe dig. 

Min far tager ud og griller grise, og hvis så han hører at der skal bruges folk i køkkenet plejer han at tilbyde os, så vi er vant til buffet styring, men ingen af os er så glade for at skulle servere over skulderen på folk. Men jeg kender en del mennesker i Frederiksværk så hvis det ikke er buffet kan jeg måske hjælpe dig med nogle kontakter alligevel.

Skriv meget gerne en PB hvis du vil i kontakt med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.