Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chancen skriver: Jeg kan MÅSKE ane, hvad der er en ULTRA - ULTRA svag streg Men ville nok teste igen om et par dage.
Jeg kan MÅSKE ane, hvad der er en ULTRA - ULTRA svag streg
Men ville nok teste igen om et par dage.
Håber virkelig
Junibæbs2013 skriver: Ligesom Chancen kan mine (altid optimistiske) øjne måske også godt ane en svag, svag streg. Og jeg ved fra mig selv, at man kan se den før alle andre, når man selv har tisset på pinden. I starten var mine så svage, at jeg seriøst ikke kunne afgøre, om jeg "opfandt" den ekstra streg eller om den virkelig var der. Et par dage senere var der ingen tvivl - så jeg håber for dig, at den er der!
Ligesom Chancen kan mine (altid optimistiske) øjne måske også godt ane en svag, svag streg. Og jeg ved fra mig selv, at man kan se den før alle andre, når man selv har tisset på pinden.
I starten var mine så svage, at jeg seriøst ikke kunne afgøre, om jeg "opfandt" den ekstra streg eller om den virkelig var der. Et par dage senere var der ingen tvivl - så jeg håber for dig, at den er der!
Håber i har så ret !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128