FrkRaarup skriver:
Som jeg har skrevet om flere gange, er jeg begyndt at bløde.
(Jeg fødte for 4 måneder siden! Jeg blødte den første uge og kun meget lidt en uge derefter - siden har min mens været normal)
Min sidste mens varede en hel uge. Den stoppede for 14 dage siden.. Nu er sagen den at jeg bløder igen! Og jeg bløder en del. Er blødt igennem/ved siden af 3 gange i går!
Jeg har nu skiftet til natbind.
Jeg har ondt i min mave og har det vildt varmt/sveder.
Hvad skal jeg gøre? Og hvad kan jeg gøre? Hvad kan gør lægen? Jeg spørger da jeg absolut hader at være ved lægen, specielt når jeg ikke aner hvad fanden der skal ske! Så er jeg sku nok blevet lidt menneskesky og har ingen jeg kan tage med! 
Æv det er ikke sjovt...
Det kan være din mens... Jeg fødte i starten af Januar, fik min mens 2 mdr efter, som var rigtig kraftig, den varede i 7 dage,... Så fik jeg efterfølgende 3 gange mens med en uges mellemrum, hvor jeg også har blødt kraftig...
Men ved ikke lige år du siger du har det varmt og sveder.. Ved ikke om det er noget man kan fremtvinge selv, hvis du går og er nervøs...
Hvis lægen vil se dig, vil han/hun højst sandsynligt lave en gyn på dig for at tjekke om det evt er en styrtblødning du har, eller om der er anden grund til at du bløder...
Håber det snart fortager sig...
Anmeld