Nogle der bor i Sverige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Bubbi

Har virkelig virkelig brug for hjælp

Jeg har opdaget den fantastiske opfindelse af sugerør med smag i Og ved dem jeg har fået, kommer fra Sverige. Nogle med jordbær og andre med chokolade.
I dag har jeg så gået malmø tynd for at lede efter dem, men efter 5 timer gang jeg op.

Er der nogle der ved hvor i Sverige man kan købe dem? Eller nogle steder i Danmark.

Håber virkelig nogle kan hjælpe.. Må have en kæmpe parti hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

LineD

Prøvede at google det men fandt ikke noget.
Netto her i DK har dem tit i løbet af sommeren, i hvertfald i min landsdel

Men da jeg googlede fandt jeg dette, det kunne være det måske var interessant?

http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1243758.ece

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Har os selv haft det oppe på google

Dog er det ikke helt de samme som dem der bliver omtalt.. Og hvis det var, ja så pyt.. For smager så godt.. Vi har alle vores laster.. Min er så bare ikke sund..

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Men for gud skyld, sig til hvis du støder på dem i Netto

Anmeld

7. juli 2009

frk Jensen

Hmm jeg aner ikke hvad det er for nogle sugerør, men for dælen Bubbi skal du ikke snart sættes igang eller noget? Den bette lader sig da venter på sig..

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

BetinaMørk skriver:

Hmm jeg aner ikke hvad det er for nogle sugerør, men for dælen Bubbi skal du ikke snart sættes igang eller noget? Den bette lader sig da venter på sig..

Åhh du er gået glip af noget Men har gået malmø tynd i 5 timer i dag, og selv det hjælper ikke på at han vil ud.. Men torsdag kl 9.00 står jeg klar på riget til at blive sat i gang, hvis de ikke har ombestemt sig derinde igen..

Anmeld

7. juli 2009

frk Jensen

Bubbi skriver:

Åhh du er gået glip af noget Men har gået malmø tynd i 5 timer i dag, og selv det hjælper ikke på at han vil ud.. Men torsdag kl 9.00 står jeg klar på riget til at blive sat i gang, hvis de ikke har ombestemt sig derinde igen..

Hehe jeg kender dem ikke, har aldrig hørt om det før. Tænker hvad dælen drikker man så af dem? cola og jordbær vil ikke smage super godt sammen

Held og lykke med på torsdag. ved du om det er en dreng eller pige?

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Ned i gang kold mælk.. Det smager himmelsk

Ja det er en lille dreng der ligger og venter derinde..

Anmeld

7. juli 2009

LineD

Bubbi skriver:

Har os selv haft det oppe på google

Dog er det ikke helt de samme som dem der bliver omtalt.. Og hvis det var, ja så pyt.. For smager så godt.. Vi har alle vores laster.. Min er så bare ikke sund..

Hihi uh hvor jeg kender det... vi bruger dem altså også herhjemme, men jeg vidste jo aldrig om der var nogen der var lidt mere bekymret end mig hehe

Jeg skal straks sige til hvis Netto får dem igen

Og Ja... Sig mig kan de SÅ få sat dig igang... det er vel også torsdag?

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

LineD skriver:

Hihi uh hvor jeg kender det... vi bruger dem altså også herhjemme, men jeg vidste jo aldrig om der var nogen der var lidt mere bekymret end mig hehe

Jeg skal straks sige til hvis Netto får dem igen

Og Ja... Sig mig kan de SÅ få sat dig igang... det er vel også torsdag?

Åhh du er en skat.. Ved ikke hvordan jeg overlever uden, og dem jeg kender har ikke flere jeg an "låne"

Jo torsdag hvis de ikke ombestemmer sig inde på riget.. Men så må de slæbe en skrigende Tina ud derfra, hvis de ikke gør noget ved mig derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.