Hart of dixie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
10 svar
4 synes godt om
11. juni 2013

stm2812

Hej tøser.

ja nu er jeg altså ved at gå ud af mit gode skind. 

jeg (vi) har vel efterhånden ventet på nye afsnit fra kanal 4 i 4-5 mdr nu. er der nogen som har hørt/læst om de snart fortsætter serien?? Den der tålmodighed er altså ved at være opbrugt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

ModerNatur

Hvor meget har der været sendt på kanal4?.. ved nemlig at der er to sæson'er med 22 afsnit i hver..

Men sommetider sender kanal4 kun en halv sæson.. det er mega mærkeligt!

Anmeld

11. juni 2013

BellaCiinea

stm2812 skriver:

Hej tøser.

ja nu er jeg altså ved at gå ud af mit gode skind. 

jeg (vi) har vel efterhånden ventet på nye afsnit fra kanal 4 i 4-5 mdr nu. er der nogen som har hørt/læst om de snart fortsætter serien?? Den der tålmodighed er altså ved at være opbrugt nu

Der kommer en sæson 3 

Anmeld

11. juni 2013

stm2812

Issa skriver:

Hvor meget har der været sendt på kanal4?.. ved nemlig at der er to sæson'er med 22 afsnit i hver..

Men sommetider sender kanal4 kun en halv sæson.. det er mega mærkeligt!

Tror bestemt ikke de har sendt mere end halvdelen af en sæson. mindes at der ikke var så frygtelig mange afsnit sidst den blev sendt. 

men iiiih hvor er det træls når man falder for en serie og ikke kan gøre andet end vente

Anmeld

11. juni 2013

stm2812

IsabellaCiinea skriver:

Der kommer en sæson 3 

Den må godt komme snart !!!! 

Anmeld

11. juni 2013

BellaCiinea

stm2812 skriver:

Den må godt komme snart !!!! 

Hihi

Anmeld

11. juni 2013

ModerNatur

tror ikk sæson 3 kommer forløbigt.. men er også ret sikker på at der ikk har været vist 44 afsnit.. 

Det er det samme med Grey's Anatomy.. det stoppede midt i sæson 9!.. 

Anmeld

12. juni 2013

stm2812

Issa skriver:

tror ikk sæson 3 kommer forløbigt.. men er også ret sikker på at der ikk har været vist 44 afsnit.. 

Det er det samme med Grey's Anatomy.. det stoppede midt i sæson 9!.. 

Ja var lige imdb.com og der kan jeg se de ikke engang har sendt halvdelen af sæson 2 endnu (ellers er der i hvert fald en masse jeg er gået glip af

så må jo bare væbne mig med tålmodighed. Kunne jo godt ske nogen havde læst noget om det et sted evt.

Anmeld

12. juni 2013

Frejsmor

stm2812 skriver:

Ja var lige imdb.com og der kan jeg se de ikke engang har sendt halvdelen af sæson 2 endnu (ellers er der i hvert fald en masse jeg er gået glip af

så må jo bare væbne mig med tålmodighed. Kunne jo godt ske nogen havde læst noget om det et sted evt.

Du kan jo bare se den på nettet.. 

free-tv-video-online.me mener jeg den hedder den jeg bruger. De har alle de nyeste afsnit af diverse serier på siden, dagen efter de har været sendt på amerikansk tv, og de er noget foran os.. 

Anmeld

12. juni 2013

ModerNatur

Frejsmor skriver:

Du kan jo bare se den på nettet.. 

free-tv-video-online.me mener jeg den hedder den jeg bruger. De har alle de nyeste afsnit af diverse serier på siden, dagen efter de har været sendt på amerikansk tv, og de er noget foran os.. 

Det er også den jeg bruger  

-UUNDVÆRLIG! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.