Vild forandring? Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2013

Anonym trådstarter

Når denne graviditet er overstået, påtænker jeg en vild forandring, jeg har altid haft halvlangt rødbrunt hår, og har det altid i hestehale

Har du prøvet nogle vilde forandringer? f.eks. klippet dig lange hår kort? Farvet modsat farve? Noget helt andet?

Kom gerne med før/efter billeder, let me be inspired

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Når denne graviditet er overstået, påtænker jeg en vild forandring, jeg har altid haft halvlangt rødbrunt hår, og har det altid i hestehale

Har du prøvet nogle vilde forandringer? f.eks. klippet dig lange hår kort? Farvet modsat farve? Noget helt andet?

jeg gik fra at have langt blond hår med sideskilning, til at have skulderlangt hår, med pandehår. det nederste af mit hår var sort, det yderste var en speciel mørkebrun farve, og mit pandehår var pink og lilla. så det var en stor forandring

Anmeld

11. juni 2013

frkanonym

frkanonym skriver:

jeg gik fra at have langt blond hår med sideskilning, til at have skulderlangt hår, med pandehår. det nederste af mit hår var sort, det yderste var en speciel mørkebrun farve, og mit pandehår var pink og lilla. så det var en stor forandring

glemte billeder det er 4 år siden. man kan ikke rigtig se det pink og lilla i håret, men kunne scanne billederne ind fra da jeg fik det lavet, så man ordentligt kan se det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2013

frkanonym

Anonym skriver:

der kommer lige billedspam fra mig. var så glad for det hår, og savner det godt nok!

Anmeld

11. juni 2013

Lusi

Anonym skriver:

Klippede mit meget lange hår af.. Endelig var det blevet så langt, som jeg gerne ville have det, men er en seriøst spade til at sætte hår (kan lave en hestehale) så var træt af det..
Var dog ved at fortryde mindst 10.000 gange, på vej til frisøren... Men gjorde det!

Beklager billederne vender forkert..
Det midterste er så taget lige efter frisørbesøget, hvor hun havde sat det op

Anmeld

11. juni 2013

Morgensol

Jeg gik fra meget langt hår, næsten til rumpetten, til helt kort page med lidt længde foran. nu har jeg så langt hår igen og så er beg blevet rødhåret!

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvor er i vilde, piger!

Skal bare ha taget mig sammen også prøve noget nyt, har altid set ud som nu.....

Bare spam videre, det ser godt ud!

Anmeld

11. juni 2013

Bshizzle

Jeg må indrømme at jeg tog en stor chance med mit hår sidste år. 

Mit hår var SÅ ødelagt efter jeg havde afbleget det så mange gange og en del stress. 

Så valgte at klippe mit hår helt kort (så jeg slap for at se mit hår faldt af &nbsp... 

Og jeg var ganske tilfreds!!  

Men har næsten skulder langt hår nu .. Men planen er at få extensions i, så jeg kan få laaaaangt sort hår som jeg havde for en del år siden 

Anmeld

11. juni 2013

hautecouture

Har haft mange forskellige frisurer - den jeg savner mest var en jeg fik som 19-årig hvor jeg var HELT kort i venstre side og havde så noget hanekams-halløj - har desværre ikke billeder af mig selv med frisuren, men fandt billedet jeg havde med til frisøren da jeg villeklippes (1. billede) - og så lidt af mig - det sidste billede er det hår jeg har nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.