Det kilder - er det fordi jeg mærker liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

patella

Jeg er nu 18+2. Jeg har hele dagen følt en kilden på maven Til morgen var jeg i tvivl om det bare var fordi det kløede på maveskindet. Men det er blevet ved hele dagen og har været rigtig meget her i eftermiddag. Det kommer i sådan nogle ryk, og det kilder sådan lige i et sekund, og så er det væk igen  Det hjælper intet at klø på det, for som sagt er det jo alligvel væk meget hurtigt.
Er der andre der har oplevet de spæde start på liv ligesådan? Har hørt så meget om at det skal føles som bobler, hvilket jeg har følt 1-2 gange, men  nu er det sådan mere konstant og præcis i det område hvor baby ligger  Blir SÅ glad hver gang, og håber bare at det ikke bare er kløe på maveskindet jeg blir glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Findusinde

Hej Hej..

Ihh hvor dejligt, er ret sikker på at det er liv du mærker.. Tror også det var deromkring jeg mærkede liv første gang.. Jeg ville beskrive det som når man prutter i et badekar..

FANTASTISK følelse..

Knus fra Annemette 29+1

Anmeld

7. juli 2009

LineD

Det er da helt sikkert bejs Sådan kan det også godt føles herhjemme Jeg er 19+0 idag og jeg føler det også sådan gennem dagen, bare kort som du beskriver Jeg tror den kildene fornemmelse kommer af at baby måske ikke er heeelt stor nok til at kunne puffe helt igennem til maveskindet, så det føles bare som kilden

Anmeld

8. juli 2009

patella

LineD skriver:

Det er da helt sikkert bejs Sådan kan det også godt føles herhjemme Jeg er 19+0 idag og jeg føler det også sådan gennem dagen, bare kort som du beskriver Jeg tror den kildene fornemmelse kommer af at baby måske ikke er heeelt stor nok til at kunne puffe helt igennem til maveskindet, så det føles bare som kilden

Det er dejligt at høre at du mener det - alle sir jo netop det med boblerne, så jeg var alligevel i tvívl.. men helt glad for du føler det samme

Anmeld

8. juli 2009

Marcus´s mor

Tillykke med din gravilitet
Ja jeg er sikker på den er din bebs Jeg mærkede det fulstændig på samme måde de første gange, det var mere kilden end bobler.. Så fra nu af, hihi så er der ikke stille, du går en skøn tid i møde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.