Køb af brudekjole - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. juni 2013

Jeanette Randrup

Jeg er så heldig at jeg skal giftes til marts 2014. Jeg er gravid i uge 19 og er allerede ret stor  Skal føde til november.

Hvornår ville i prøve/købe brudekjolen? Der er jo kun 4 måneder til bryllupet når jeg har født, kan jeg mon nå at tabe mig, og få en kjole som passer inden? Eller skal jeg ud og kigge med det samme?

Håber nogen kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Muffinmus

Vent hellere....
Ens figur kan ændre sig pænt meget og det der sad pænt på en som gravid kan bitterligt ligne lort bagefter...købte selv en kjole som gravid og tænkte den kunne jeg sagtens bruge bagefter...nix, den sider vildt grimt nu og ryger bare ud igen.
Træner du lidt efterår fødslen og spiser fornuftigt kan der ske en del på 4 mdr, nogle kan tabe det hele, andre det halve, det du ikke endnu jo.
Ca 2 mdr før brylluppet ville jeg finde en kjole, så er der tid til a få den lagt op, ind osv...og husk at tænke på om den skal være ammevenlig

Anmeld

11. juni 2013

CarinaSB

Jeanette Randrup skriver:

Jeg er så heldig at jeg skal giftes til marts 2014. Jeg er gravid i uge 19 og er allerede ret stor  Skal føde til november.

Hvornår ville i prøve/købe brudekjolen? Der er jo kun 4 måneder til bryllupet når jeg har født, kan jeg mon nå at tabe mig, og få en kjole som passer inden? Eller skal jeg ud og kigge med det samme?

Håber nogen kan hjælpe 

nu var jeg ikke gravid da jeg købte brudekjole .. men jeg fik afvide at ca 2-4 mdr før brylluppet skulle man gerne købe kjolen :)

Anmeld

11. juni 2013

Jeanette Randrup

MariaE skriver:

Vent hellere....
Ens figur kan ændre sig pænt meget og det der sad pænt på en som gravid kan bitterligt ligne lort bagefter...købte selv en kjole som gravid og tænkte den kunne jeg sagtens bruge bagefter...nix, den sider vildt grimt nu og ryger bare ud igen.
Træner du lidt efterår fødslen og spiser fornuftigt kan der ske en del på 4 mdr, nogle kan tabe det hele, andre det halve, det du ikke endnu jo.
Ca 2 mdr før brylluppet ville jeg finde en kjole, så er der tid til a få den lagt op, ind osv...og husk at tænke på om den skal være ammevenlig

Tak for svaret 

Tror også det bilver til at jeg venter, da jeg nødig vil stå i samme situration, med en kjole jeg ikke kan bruge efter fødslen.

Anmeld

11. juni 2013

Kris89

når vi skal giftes til september vil jeg have 1½ måned til termin. fik at vide jeg ikke skulle komme før tidligst en måned før... vil nærmest sige det samme må gælde efter fødsel, medmindre du ser "normal" ud kort efter selvf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.