Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

MsDane

Når man har alle mulige symptomer? Jeg har kvalme murren i underlivet, hovedpine og max oppustet! Kan psyken virkelig påvirke en så meget, at når man har læst om det herinde, kan man pludselig fornemme det hele? :-)

glæder mig til testdag på mandag :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Juliekp

MsDane skriver:

Når man har alle mulige symptomer? Jeg har kvalme murren i underlivet, hovedpine og max oppustet! Kan psyken virkelig påvirke en så meget, at når man har læst om det herinde, kan man pludselig fornemme det hele? :-)

glæder mig til testdag på mandag :-D

Jeg har haft symptomer på graviditet uden at være gravid... Nok psyken der spillede mig et pus (håbede på jeg ikke var gravid, så det var kun godt hehe)

Selvfølgelig for at du er gravid!

Anmeld

11. juni 2013

Papillon

Jeg kender det godt! Og hver en lille ændring slår man op og finder ud af kan have med graviditet at gøre. Desværre har det været psyken hver gang for mig

Håber den er god nok for dig 

Anmeld

11. juni 2013

MsDane

Juliekp skriver:

Jeg har haft symptomer på graviditet uden at være gravid... Nok psyken der spillede mig et pus (håbede på jeg ikke var gravid, så det var kun godt hehe)

Selvfølgelig for at du er gravid!

er også bange for, at det er psyken her! med al den ventetid kan man jo køre sig selv helt op! :-)

Anmeld

11. juni 2013

MsDane

Charliepar skriver:

Jeg kender det godt! Og hver en lille ændring slår man op og finder ud af kan have med graviditet at gøre. Desværre har det været psyken hver gang for mig

Håber den er god nok for dig 

Lige præcis!! Har aldrig Googlet så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.