Ekspertråd søges omkring tapetsering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

Maria-s

Ja jeg mangler råd! Har en non wowen tapet på væggen. Skal have sat en anden non wowen tapet op. Der hvor jeg købte tapetklisteren sagde de (uden at vide hvad slags tapet der sad på væggen i forvejen) at jeg skulle fjerne den gamle tapet før jeg satte den nye op.Mit store dilemma er så at jeg har brugt HALVANDEN TIME på at fjerne en halv kvadrat meter tapet! Det sidder SIMPELTHEN SÅ GODT FAST!!! Det er mest helt små fnuldre stykker jeg får af.Skal den tapet virkelig af?? Kan man tapetsere oven på bare overfladen er jævn? Håber der sidder en og ved det (og vil dele! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Maria-s

Hov den forsvandt hurtigt fra side 1!

Anmeld

11. juni 2013

Pikku Myy

Jeg ved ikke noget om dit spørgsmål, men jeg har efterhånden taget en del tapet ned. Bruger du damp?

Anmeld

11. juni 2013

Maria-s

Pikku Myy skriver:

Jeg ved ikke noget om dit spørgsmål, men jeg har efterhånden taget en del tapet ned. Bruger du damp?

Nope....  Jeg ved godt det sikkert er løsningen (eller i hvert fald den bedste ), men det drejer sig om en (skide) væg - 8 baner. Blev sgu for nærig til at leje en da bare klister kostede omkring de 200 bobs.... Og så med tapet oven i. Det er filme ikke billigt at lave om! 

Anmeld

11. juni 2013

Pikku Myy

Maria-s skriver:

Nope....  Jeg ved godt det sikkert er løsningen (eller i hvert fald den bedste ), men det drejer sig om en (skide) væg - 8 baner. Blev sgu for nærig til at leje en da bare klister kostede omkring de 200 bobs.... Og så med tapet oven i. Det er filme ikke billigt at lave om! 

Så kan jeg ikke hjælpe dig Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.