hjælp :( hvad fejler hun??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
10 svar
3 synes godt om
11. juni 2013

lilledittemor

Min datter har haft diarre siden fredag. 3-6 dårlige bleer om dagen.
Hun er blevet ret snottet, dog gennemsigtigt, tyndt snot.
Hun er skiftevis lidt sløv og så frisk. Humørsvingende.
Hun er mere træt, men sover dårligt om natten.
Hun har nu her til aften fået udslæt. Røde knopper i numse og lyske.. Og så er hun rødmosset på overkroppen.
Hun spiser næsten ingenting, men drikker en masse.

Jeg prøvede at få tid hos lægen i dag, men de har kun tid til åben konsultation i morgen sent eftermiddag.

Jeg er dog lidt nervøs egentlig.. Overvejer lidt at ringe til lægevagten, men de kan jo nok ikke gøre noget alligevel.
Vi har lige givet hende en panodil junior, så må vi se om det hjælper lidt.

Håber at nogen har et forslag.. Jeg kan ikke rigtig finde noget på Google, andet end hånd- fod- mund-syge.

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Ditte_Marie skriver:

Hun har nu her til aften fået udslæt. Røde knopper i numse og lyske.. Og så er hun rødmosset på overkroppen.

Jeg prøvede at få tid hos lægen i dag, men de har kun tid til åben konsultation i morgen sent eftermiddag.

Jeg er dog lidt nervøs egentlig.. Overvejer lidt at ringe til lægevagten, men de kan jo nok ikke gøre noget alligevel.

Håber at nogen har et forslag.. Jeg kan ikke rigtig finde noget på Google, andet end hånd- fod- mund-syge.

God aften

Jeg tænker om det måske er 3-dages feber Vi har ikke oplevet det endnu, men en af ungerne fra min mødregrupper har lige haft det og det lyder derhen af.

Men du må endelig ikke hænge mig op på det

Anmeld

11. juni 2013

lilledittemor

Dut-ugle skriver:

Jeg tænker om det måske er 3-dages feber Vi har ikke oplevet det endnu, men en af ungerne fra min mødregrupper har lige haft det og det lyder derhen af.

Men du må endelig ikke hænge mig op på det

Men hun har ikke rigtig feber..
Hun havde 37.7 tidligere, men den har ikke været højere end det.

Anmeld

11. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Ditte_Marie skriver:

Men hun har ikke rigtig feber..
Hun havde 37.7 tidligere, men den har ikke været højere end det.

Hmm ok. Men det lyder da bestemt ikke sjovt for det bette pus når det har stået på siden i fredags. Jeg ville nok give lægevagten et kald, hvis du syns det helt træls

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

Ditte_Marie skriver:

God aften

synes du skal ringe til dem- bare for at du også selv får ro i sjælen. som du selv siger vil de nok bede dig vente til i morgen men så har du lægens ord for det ikke er alvorligt. Hvordan er det med tænder hos jer??? sådan reagerede min datter nemlig. ellers har hun nok fået n virus :/ God bedring med hende

Anmeld

11. juni 2013

lilledittemor

l.kjoeller skriver:

synes du skal ringe til dem- bare for at du også selv får ro i sjælen. som du selv siger vil de nok bede dig vente til i morgen men så har du lægens ord for det ikke er alvorligt. Hvordan er det med tænder hos jer??? sådan reagerede min datter nemlig. ellers har hun nok fået n virus :/ God bedring med hende

Der har faktisk været kindtænder på vej i begge sider - hun har i hvert fald haft fingrene meget i munden.

Men ikke engang da hun fik fire tænder på én gang fik hun det så dårligt..
Kan det godt give så voldsom en reaktion?

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

Ditte_Marie skriver:

Der har faktisk været kindtænder på vej i begge sider - hun har i hvert fald haft fingrene meget i munden.

Men ikke engang da hun fik fire tænder på én gang fik hun det så dårligt..
Kan det godt give så voldsom en reaktion?

min datter fik 6 på engang og der reagerede hun sådan nemlig. nu spørger jeg direkte men er det remoulade agtigt det i bleen ??? synes du skal prøve at købe noget gengigel på apoteket og smøre på. hvis hun så vil spise er det nok det måske

Anmeld

11. juni 2013

BabyHL

Min evige redning: ring til 1813! Akutlæge telefonen. De plejer at hjælpe mig med råd og vejledning og om man bør kontakte lægevagten. 

Anmeld

11. juni 2013

lilledittemor

l.kjoeller skriver:

min datter fik 6 på engang og der reagerede hun sådan nemlig. nu spørger jeg direkte men er det remoulade agtigt det i bleen ??? synes du skal prøve at købe noget gengigel på apoteket og smøre på. hvis hun så vil spise er det nok det måske

Okay.

Det er helt i orden Men nej, det er mørkebrunt/sort og næsten som vand..

Det kunne være at vi skulle prøve sådan en gel - især hvis lægen i morgen eftermiddag ikke finder ud af noget..

Anmeld

11. juni 2013

B&J

det lyder som tænder????

evt. noget dårlig mave mon ikke det går over igen...

det jeg bruger til rødme er kartoffel mel. ja lyder mærkeligt men det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.