2 gode nyheder på 1 dag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Francisca

An&Jo skriver:

Hvad var der i vejen med din klapvogn da??

For 3 måneder siden køber jeg en emmaljunga nitro City i White letterette. Ekspedienten fortæller at man kan tørre alt af den da det jo er "plastik" jeg er så ude og shoppe med familien og vi har så en hvid plastik pose med små røde soldater på vi stiller i klapvognen i 5 min da vores datter ikke vil sidde der og blir utilfreds og at det er lidt svært med barn og tasker og pose. Derefter er klapvognen helt lyserød hvor posen har stået. Tager hjem og prøver at få det af men uden held. Tager ned i forretningen hvor de også selv siger at det skal kunne komme af da det er sådan de sælger vognene med Info. De ringer til emmaljunga som svare så dumt " hvorfor stille en plastik pose i klapvognen det er til barnet " ekspedienten var rasende da hun mente at det var da nærliggende at gøre når man står i en sitiuation hvor barnet ikke vil sidde der og man lige hurtig tager barnet på armen og posen i klapvognen. Emmaljunga mener ikke det går under reklamationeN. Så derfor er det kære børn der ombytter til en ny da de syntes behandlingen fra enmaljungas side er urimelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Francisca

MariaKyedDK skriver:

Tillykke med Jobbet  Og super med Kære Børn 

Tusind tak 

Anmeld

12. juni 2013

Francisca

Moma skriver:

Dejligt! Tillykke med jobbet! 

Mange gange tak 

Anmeld

12. juni 2013

Silas&Mille

Francisca skriver:

For 3 måneder siden køber jeg en emmaljunga nitro City i White letterette. Ekspedienten fortæller at man kan tørre alt af den da det jo er "plastik" jeg er så ude og shoppe med familien og vi har så en hvid plastik pose med små røde soldater på vi stiller i klapvognen i 5 min da vores datter ikke vil sidde der og blir utilfreds og at det er lidt svært med barn og tasker og pose. Derefter er klapvognen helt lyserød hvor posen har stået. Tager hjem og prøver at få det af men uden held. Tager ned i forretningen hvor de også selv siger at det skal kunne komme af da det er sådan de sælger vognene med Info. De ringer til emmaljunga som svare så dumt " hvorfor stille en plastik pose i klapvognen det er til barnet " ekspedienten var rasende da hun mente at det var da nærliggende at gøre når man står i en sitiuation hvor barnet ikke vil sidde der og man lige hurtig tager barnet på armen og posen i klapvognen. Emmaljunga mener ikke det går under reklamationeN. Så derfor er det kære børn der ombytter til en ny da de syntes behandlingen fra enmaljungas side er urimelig!

Så ved man da at man IKKE skal købe EmmaLjunga, hvis man skulle få en baby mere, engang

Virkelig god servive fra Kære Børn.

Og tillykke med jobbet... bare det var mig

Anmeld

12. juni 2013

Francisca

Silas&Mille skriver:

Så ved man da at man IKKE skal købe EmmaLjunga, hvis man skulle få en baby mere, engang

Virkelig god servive fra Kære Børn.

Og tillykke med jobbet... bare det var mig

Ja det både første og sidste gang jeg har købt emmaljunga!

mange tak er også rigtig glad 

Anmeld

12. juni 2013

Mother-love

Det er virkelig god service af kære børn. Og jeg køber dæmme heller ikke det mærke hvis jeg skulle få brug for en klap eller lign. Engang.

Og stort tillykke med jobbet

Anmeld

12. juni 2013

Benjamins'mor

Stort tillykke med jobbet og super service fra kærebørns side, vi har dog ingen problemer haft med vores emmaljunga klapvogn, dog ikke samme model heller. Men ja, mystisk det ikke kan gå af og mystisk det i første omgang smittede af på klapvognen, det burde det jo ikke kunne.

Anmeld

12. juni 2013

Francisca

michelledam skriver:

Det er virkelig god service af kære børn. Og jeg køber dæmme heller ikke det mærke hvis jeg skulle få brug for en klap eller lign. Engang.

Og stort tillykke med jobbet

Ja det er super service!! Handler der fremover med alt baby/børne ting. Og nej emmaljunga er udelukket herhjemme fremover! 

Tusind tak 

Anmeld

12. juni 2013

Francisca

Benjamins'mor skriver:

Stort tillykke med jobbet og super service fra kærebørns side, vi har dog ingen problemer haft med vores emmaljunga klapvogn, dog ikke samme model heller. Men ja, mystisk det ikke kan gå af og mystisk det i første omgang smittede af på klapvognen, det burde det jo ikke kunne.

Tusind tak 

Nej det sys jeg også er mærkeligt! 

Men syntes det dårligt af emmaljunga at mene det ikke er deres problem!

Anmeld

12. juni 2013

Benjamins'mor

Francisca skriver:

Tusind tak 

Nej det sys jeg også er mærkeligt! 

Men syntes det dårligt af emmaljunga at mene det ikke er deres problem!

Det er det helt sikkert også!
De har solgt en klapvogn de siger kan gøres rent, men ikke kan, så skal de bytte den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.