Hvordan klipper man en baby på 2 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

Svenne

Som overskriften siger.. Hvordan klipper man en baby på 2 mdr?

Den går ikke længere nu - han får hår i øjnene!!

Jeg har bestilt tid ved frisøren i morgen. Men jeg aner altså ikke helt, hvordan vi skal komme afsted med det. Han kan jo ikke engang holde sit eget hoved endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

marieo

tror umiddelbart bare at jeg ville gøre det selv

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Svenne skriver:

Jeg har bestilt tid ved frisøren i morgen. Men jeg aner altså ikke helt, hvordan vi skal komme afsted med det. Han kan jo ikke engang holde sit eget hoved endnu!

Min dreng var også meget langhåret som spæd . Jeg klippede ham selv bare lige i toppen. Lå ham på gulvet på et tæppe og klippede ham

Anmeld

11. juni 2013

lilledittemor

Jeg klippede selv vores datter da hun var så lille

Anmeld

11. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg brugte en trimmer og havde en veninde til at hjælpe mig

Anmeld

11. juni 2013

HeidiØ

Jeg gjorde det selv!

Anmeld

12. juni 2013

Svenne

Jeg kan se, I alle sammen har gjort det selv.

Det kan jeg ikke, jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Han har seriøst meget hår!! Og uanset hvornår jeg gør det, er jeg sikker på, man vil kunne se det er hjemme-klippet!

Anmeld

12. juni 2013

Team Putte

Svenne skriver:

jeg klippede selv Ida med saks alternativt kan du bruge en trimmer så du ik får hakker hos frisøren ville jeg lade ham ligge i dine arme og lade frisøren klippe ham mens han ligger der

Anmeld

19. august 2013

StudPsyk

Hvordan gik det? Jeg har so far klippet James hår over ørerne og i nakken, men det begynder at se åndssvagt ud det øvrige ikke er klippet, og det tør jeg altså ikke selv

Anmeld

19. august 2013

Muffinmus

du tager en saks og klipper, ganske nemt, og ikke noget man sender sit barn til frisør efter synes jeg. Ville dælme føle mig pænt snøret ved at betale 150 kr for 2 snip med en saks:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.