Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger.. Hvordan klipper man en baby på 2 mdr?
Den går ikke længere nu - han får hår i øjnene!!
Jeg har bestilt tid ved frisøren i morgen. Men jeg aner altså ikke helt, hvordan vi skal komme afsted med det. Han kan jo ikke engang holde sit eget hoved endnu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tror umiddelbart bare at jeg ville gøre det selv
Svenne skriver: Som overskriften siger.. Hvordan klipper man en baby på 2 mdr? Den går ikke længere nu - han får hår i øjnene!! Jeg har bestilt tid ved frisøren i morgen. Men jeg aner altså ikke helt, hvordan vi skal komme afsted med det. Han kan jo ikke engang holde sit eget hoved endnu!
Min dreng var også meget langhåret som spæd . Jeg klippede ham selv bare lige i toppen. Lå ham på gulvet på et tæppe og klippede ham
Jeg kan se, I alle sammen har gjort det selv.
Det kan jeg ikke, jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Han har seriøst meget hår!! Og uanset hvornår jeg gør det, er jeg sikker på, man vil kunne se det er hjemme-klippet!
Som overskriften siger.. Hvordan klipper man en baby på 2 mdr? Den går ikke længere nu - han får hår i øjnene!! Jeg har bestilt tid ved frisøren i morgen. Men jeg aner altså ikke helt, hvordan vi skal komme afsted med det. Han kan jo ikke engang holde sit eget hoved endnu!
Hvordan gik det? Jeg har so far klippet James hår over ørerne og i nakken, men det begynder at se åndssvagt ud det øvrige ikke er klippet, og det tør jeg altså ikke selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128