????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
8 svar
1 synes godt om
11. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne starte med at forklar min anonymitet, da det ikke er det helt "store". Men der er nogen herinde som ved hvem jeg er og da det ikke skal ud til nogen endnu, hvis det er en graviditet, er jeg nød til at holde mig anomym.

Nu til spørgsmålet. Jeg har sat 2 billeder ind her, det ene er fra da jeg var 12 uger henne, da jeg ventede min søn, og det andet er lige taget i dag. Synes i at det fra i dag ligner en gravid eller tyk mave, hvis man samligner med det andet ?

Det første med de mørke bukser er da jeg var 12 uger henne med min søn, det andet med de lyse bukser er fra i dag.

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså det er jo svært at sige, når man ik lige ved hvordan du normalt ser ud på maven! Men ja de 2 maver ligner da hinanden lidt!

Men du ka jo prøve med en test og se hva den siger!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså det er jo svært at sige, når man ik lige ved hvordan du normalt ser ud på maven! Men ja de 2 maver ligner da hinanden lidt!

Men du ka jo prøve med en test og se hva den siger!! Vh stine

Jeg tester sent positiv så den viser negativ. Det gjorde de første 7 også med min søn, både læger og sygehuse testede. Men normalt er jeg en almindelig afbygning. Og tak for svar.

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg tester sent positiv så den viser negativ. Det gjorde de første 7 også med min søn, både læger og sygehuse testede. Men normalt er jeg en almindelig afbygning. Og tak for svar.

hvis u blvier ved med at føle dig gravid uden at få mens og uden en positiv graviditets test, så kan lægen sende dig til en scanning for at se om der er små spire derinde

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis u blvier ved med at føle dig gravid uden at få mens og uden en positiv graviditets test, så kan lægen sende dig til en scanning for at se om der er små spire derinde

Mit mens har jeg på en måde, men det havde jeg også med min søn, præcis som den er nu. Utilregnelig. Men skal til læge på torsdag, så må jeg lige høre om de ikke kan give mig en blodprøve, da de er mere sikre Har nemlig humør svigninger, hvilket jeg aldrig har i den forsstand, tisser hele tiden, er sulten, min numse og mave er vokset igen, ( Har lige tabt mig 20kg ) Og for ca halvanden uge siden have jeg ekstrem ømme brystvorter :/

Anmeld

11. juni 2013

B&J

hvis du ikke er gravid vil jeg sige det er fordi du er enorm oppustet sådan har jeg det også når jeg har min mens

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du ikke er gravid vil jeg sige det er fordi du er enorm oppustet sådan har jeg det også når jeg har min mens

Jeg plejer ikke at være SÅ oppustet når ejg har min mens. Det stoppede også for halvanden uge siden, og var der kun en dag og er nu begyndt med lidt plet i et par dage, og er ved at forsvinde igen.

Anmeld

11. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg plejer ikke at være SÅ oppustet når ejg har min mens. Det stoppede også for halvanden uge siden, og var der kun en dag og er nu begyndt med lidt plet i et par dage, og er ved at forsvinde igen.

mærkeligt men håber da du er gravid hvis det er det i ønsker jer

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

mærkeligt men håber da du er gravid hvis det er det i ønsker jer

Vi er ikke sammen, men ja håber da alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.