Børn og fiskeben .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. juni 2013

Robin Hood.

Vi fik fisk til aften , havde forklaret Alexander at hvis han fik et ben i munden skulle han spytte det ud , jeg havde splittet hans fisk ad og renset for ben .. Pludselig bliver han forskrækket over at han har slugt et fiskeben , hjælp .. Sker der noget ved det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

MariaKyedDK

Robin Hood. skriver:

Vi fik fisk til aften , havde forklaret Alexander at hvis han fik et ben i munden skulle han spytte det ud , jeg havde splittet hans fisk ad og renset for ben .. Pludselig bliver han forskrækket over at han har slugt et fiskeben , hjælp .. Sker der noget ved det ??

nej det sker der ikke noget ved 

Anmeld

10. juni 2013

Robin Hood.

MariaKyedDK skriver:

nej det sker der ikke noget ved 

Fik pludselig alle mulige forestillinger om at det kunne stikke hul i mavesækken eller spiserør   Tak for svar

Anmeld

10. juni 2013

MariaKyedDK

Robin Hood. skriver:

Fik pludselig alle mulige forestillinger om at det kunne stikke hul i mavesækken eller spiserør   Tak for svar

tro mig jeg kender til dine paniske tanker men jeg har mig en mand som jeg har været sammen med i snart 8 år, som har fortalt mig 1.000.000 gange at der ikke sker noget ved sådan noget. og det gør der heller ikke  

Anmeld

10. juni 2013

Robin Hood.

MariaKyedDK skriver:

tro mig jeg kender til dine paniske tanker men jeg har mig en mand som jeg har været sammen med i snart 8 år, som har fortalt mig 1.000.000 gange at der ikke sker noget ved sådan noget. og det gør der heller ikke  

He he mænd ser altså anderledes på tingene

Anmeld

10. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så længe fisken er tilberedt så er benene blevet bløde og derfor sker der ingenting ved det...

Anmeld

10. juni 2013

Robin Hood.

Wampires skriver:

Så længe fisken er tilberedt så er benene blevet bløde og derfor sker der ingenting ved det...

Okay ja de var bøjelige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.