Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stryger man al slags stof?
- Nu har jeg vasket alt mit stof, og det er selvfølgelig blevet kryllet, men nu bliver jeg jo i tvivl om man kan stryge det hele? Og i såfald, ved hvilken temperatur? Der er både fast bomuld og stretch jersey ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg godt du ka, og hvis du er i tvivl, så lig et håndklæde over når du stryger.
På vores strygejern, ka man indstille temp, efter hvilket stof, man vil stryge. SMART! Vh stine
Maja84 skriver: Tror sagtens du kan, ved den temperatur der hedder bomuld, evt lidt lavere
Tror sagtens du kan, ved den temperatur der hedder bomuld, evt lidt lavere
Det må jeg prøve Vil jo helst ikke ødelægge noget, og der står jo godt nok på flere blogs at de stryger det hele
StineW79 skriver: Det tror jeg godt du ka, og hvis du er i tvivl, så lig et håndklæde over når du stryger. På vores strygejern, ka man indstille temp, efter hvilket stof, man vil stryge. SMART! Vh stine
Det ved jeg ikke om man kan på vores :p ærligt? Så har jeg aldrig brugt det :p
LilleChelle skriver: Det ved jeg ikke om man kan på vores :p ærligt? Så har jeg aldrig brugt det :p
Vores bliver nu også ku til når jeg ska sy vh stine
StineW79 skriver: Vores bliver nu også ku til når jeg ska sy vh stine
Hehe :p Vores er brugt én gang i de tre år kæresten og jeg har været sammen. Og det var forleden da han skulle stryge en skjorte
LilleChelle skriver: Stryger man al slags stof? - Nu har jeg vasket alt mit stof, og det er selvfølgelig blevet kryllet, men nu bliver jeg jo i tvivl om man kan stryge det hele? Og i såfald, ved hvilken temperatur? Der er både fast bomuld og stretch jersey ..
Jeg stryger både bomuldsstof og Jersey hvis det er krøllet når jeg skal bruge det.
LilleChelle skriver: Hehe :p Vores er brugt én gang i de tre år kæresten og jeg har været sammen. Og det var forleden da han skulle stryge en skjorte
Kærsten strøj faktisk også lige en skjorte i fredags, men det var nok kun fordi det lige stod fremme, fordi jeg er ved at stryge stof til et pachworktæppe jeg er ved at klippe ud til vh stine
Alt stof kan stryges... Det kommer bare an på temperaturen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128