tror min søn er blevet bidt i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.958 visninger
12 svar
2 synes godt om
10. juni 2013

ledermus

Min søn har nogle mærker på overarmen der godt kunne ligne han er blevet bidt. Billederne er lidt utydelige men hvad siger i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

sne190810

Jo, det ligner et bidemærke.

Anmeld

10. juni 2013

Miia90

Jo, det er bidemærker

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Har ikke så meget erfaring med bibemærkning, mine unger er indtil nu heldigvis ikke blevet bidt, og har ikke selv bidt. Men synes godt det kunne se ud som om der er blevet markeret nok til at efterlade mærke

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

Helt klart bidemærke

Anmeld

10. juni 2013

ledermus

må lige have hørt imorgen dernede om nogen ved hvad der er sket...undrer mig over de ikke fortalte mig om det dajeg hentede ham...

Anmeld

10. juni 2013

TNBC

ledermus skriver:

Min søn har nogle mærker på overarmen der godt kunne ligne han er blevet bidt. Billederne er lidt utydelige men hvad siger i?

det er bidemærker, man kan se tænderne, men det er ikke så voldsomt(hvis du forstår mig) det er ikke sikkert at han rigtigt har sagt noget til det, og de så ikke har set det(kan ske) for hvis børn bider til, kan du mærke det, det gør ondt(har prøvet, hvor der blev bidt hul)

Anmeld

10. juni 2013

ledermus

Yurie skriver:

det er bidemærker, man kan se tænderne, men det er ikke så voldsomt(hvis du forstår mig) det er ikke sikkert at han rigtigt har sagt noget til det, og de så ikke har set det(kan ske) for hvis børn bider til, kan du mærke det, det gør ondt(har prøvet, hvor der blev bidt hul)

Det har du ret i...der er jo heller ikke bidt hul eller noget og nej ikke sikkert de har opdaget det dernede, prøver lige at forhøre mig imorgen  

Ja er selv blevet bidt engang og det kan bestemt mærkes 

Anmeld

10. juni 2013

TNBC

ledermus skriver:

Det har du ret i...der er jo heller ikke bidt hul eller noget og nej ikke sikkert de har opdaget det dernede, prøver lige at forhøre mig imorgen  

Ja er selv blevet bidt engang og det kan bestemt mærkes 

jeg har oplevet mange der ikke sagde noget, af at blive bidt.

Jeg har et "ar" efter mit bid. børn kan virkelig bide hårdt...

Men snak med dem, for hvis de har vist og ikke fortalt dig det, er det ret dårligt. Vi fortæller det altid til en anden pædagog, hvis vi har fri før barnet bliver hentet, så vi er sikre på at forældrene får det afvide

Anmeld

10. juni 2013

Rødhætte

ledermus skriver:

må lige have hørt imorgen dernede om nogen ved hvad der er sket...undrer mig over de ikke fortalte mig om det dajeg hentede ham...

Tror også det er et bidemærke. Det er så synd når det sker! Jeg arbejder selv i en vuggestue og det kan desværre ske selvom man er få meter fra dem. Selvfølgelig skal de fortælle dig det, men nogle gange stresser man så meget rundt at det desværre glipper. Mon ikke de siger noget imorgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.