Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg overvejer at flytte ned på hans fars gård i nogle måneder, for at spare op til hus hurtigere.
Vi har en lækker, men dyr lejlighed nu, hvor vi giver 9000 ca med alt. Hos min kærestes far skal vi give 2000.
Det er en lille "lejlighed" der er lavet ovre i den ene længe ved siden af festsalen. Ikke noget luksuriøst og fancy.
Så skal vi kun betale til vores bil og telefoner derudover, så der er mange penge at spare.

Ér der nogen der har prøvet det samme?
Hvad synes i? Skal føde til november, hvad tror i sundhedsplejersken/kommunen ville synes om at man bor der vs egen lejlighed? Ville de mon tænke man ikke kan klare sig selv osv?
Vil jo nødig have taget vores barn.

Håber i kan komme med nogle gode synspunkter, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

tweety2060

Syntes det lyder som en god måde at spare penge på hvis i kan finde ud af nogle "regler" for at i bor hver for sig m.m så i ikke bliver uvenner fordi den ene fx vil besøge mere end den anden ønsker...
Tror ikke sundhedsplejersken ser det som en svaghed! Og nej mener ikke det er grund til at få barnet fjernet!!!
Pøj pøj med beslutningen

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Syntes det lyder som en god måde at spare penge på hvis i kan finde ud af nogle "regler" for at i bor hver for sig m.m så i ikke bliver uvenner fordi den ene fx vil besøge mere end den anden ønsker...
Tror ikke sundhedsplejersken ser det som en svaghed! Og nej mener ikke det er grund til at få barnet fjernet!!!
Pøj pøj med beslutningen

Tak for dit svar
Det er jo rigtig mange penge at spare, men alligevel øv ikke at have helt sit eget. Det er nok det der holder mig tilbage

Ved ikke helt om jeg tør springe ud i det..

Anmeld

10. juni 2013

Lusi

Anonym skriver:

Kæresten og jeg overvejer at flytte ned på hans fars gård i nogle måneder, for at spare op til hus hurtigere.
Vi har en lækker, men dyr lejlighed nu, hvor vi giver 9000 ca med alt. Hos min kærestes far skal vi give 2000.
Det er en lille "lejlighed" der er lavet ovre i den ene længe ved siden af festsalen. Ikke noget luksuriøst og fancy.
Så skal vi kun betale til vores bil og telefoner derudover, så der er mange penge at spare.

Ér der nogen der har prøvet det samme?
Hvad synes i? Skal føde til november, hvad tror i sundhedsplejersken/kommunen ville synes om at man bor der vs egen lejlighed? Ville de mon tænke man ikke kan klare sig selv osv?
Vil jo nødig have taget vores barn.

Håber i kan komme med nogle gode synspunkter, tak

Vi var igang med at bygge hus, da jeg fødte vores 2. Barn. Vi boede hos mine forældre i deres hus på 96 m2. Et mareridt!!
Men er da glad og taknemmelig over de tilbød os det.

Min mand og datter sov i det ekstra værelse, mens jeg sov på sofaen i stuen, med sønnen i liften ved siden af mig.
Sp kom og besøgte os der og sagde intet til det. Jeg forklarede jo selvfølgelig bare hvordan det hang sammen og desuden vidste hun jo også fødslen ikke lige var planlagt endnu (fødte 2 1/2 måned før)..

Jeg tror bestemt ikke jeres sp, vil vrænge næse af det. Så længe der er de fornødne ting i skal bruge.. Jeg ville da ihvertfald se det som et modent og klogt valg, når det er for hurtigere at spare op til et hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.