Findes der et vidundermiddel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. juni 2013

Louise H.

Sygt barn med opkast og racerrøv = masser af vasketøj!

Nu har jeg vasket en masse tøj som Isabella havde kastet op på og skidt på. Bl.a. nogle hvide bodyer med print og et hvidt og lyserødt sengesæt. Jeg brugte vanish i vasken. Men desværre er der stadig pletter på.

Hvad kan jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

LLN

Louise :-) skriver:

Nu har jeg vasket en masse tøj som Isabella havde kastet op på og skidt på. Bl.a. nogle hvide bodyer med print og et hvidt og lyserødt sengesæt. Jeg brugte vanish i vasken. Men desværre er der stadig pletter på.

Hvad kan jeg gøre???

Prøv at hæng det til tørre i solen, det kan mange gange blege pletterne.

Anmeld

10. juni 2013

Louise H.

LLN skriver:

Prøv at hæng det til tørre i solen, det kan mange gange blege pletterne.

det hænger ude i solen nu, så må vente og se

Anmeld

10. juni 2013

mn

Hvad kan jeg gøre???

ellers prøv med deres spray istedet for, den plejer at virke

ellers så prøv den med ikke farvet opvaskemiddel på pletterne.

Anmeld

10. juni 2013

Louise H.

Mette N skriver:

ellers prøv med deres spray istedet for, den plejer at virke

ellers så prøv den med ikke farvet opvaskemiddel på pletterne.

Sjovt, min mor sagde det samme i telefonen for 5 minutter siden Må ud og købe noget flydende vanish.

Pulveret plejer ellers at virke fint, men ikke denne gang

Anmeld

10. juni 2013

mn

Sjovt, min mor sagde det samme i telefonen for 5 minutter siden Må ud og købe noget flydende vanish.

Pulveret plejer ellers at virke fint, men ikke denne gang

Jeg bruger kun de to ting jeg skrev og så lader jeg dem ligge som der står skrevet på etiketten og så vasker det igen, hvis pletten stadig ikke går af så plejer det bare at få lov at ligge et godt stykke tid med det og så plejer det at få alt af uanset om det er rød farve på hvidt stof

Anmeld

10. juni 2013

Louise H.

Mette N skriver:

Jeg bruger kun de to ting jeg skrev og så lader jeg dem ligge som der står skrevet på etiketten og så vasker det igen, hvis pletten stadig ikke går af så plejer det bare at få lov at ligge et godt stykke tid med det og så plejer det at få alt af uanset om det er rød farve på hvidt stof

Jamen Vanish er også bare genialt! I dag er første gang jeg har haft en dårlig oplevelse, men det er til gengæld (og heldigvis) heller ikke hver dag, jeg skal vaske opkast og afføring af tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.