Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
14 svar
2 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen vælger lige at lave tråden annonym da ingen fra vores familie ved noget om at vi gerne vil giftes inden længe  

Hvad tænker i om denne kjole`?

http://www.lightinthebox.com/da/BLODWEN---cocktail-i-chiffon_p167620.html

Jeg er ikke lige frem en størrelse 38 så har lidt svært ved at forestille mig selv i kjoler i og med at jeg jo er en del større end modellerne der viser dem frem, men ville i synes den kunne gå? Vi vil på rådhuset så det bliver ikke stor hvid kjole og hvis det bliver her i sommerferien vil jeg helst ikke have en lang kjole på for så bliver det bare for varmt  

Kæresten tænker den er sød..

Og er der nogen der kender siden? Jeg er blevet lidt afskrækket af at købe på nettet efter jeg blev snydt og derfor fik stjålet mine kort informationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej alle sammen vælger lige at lave tråden annonym da ingen fra vores familie ved noget om at vi gerne vil giftes inden længe  

Hvad tænker i om denne kjole`?

http://www.lightinthebox.com/da/BLODWEN---cocktail-i-chiffon_p167620.html

Jeg er ikke lige frem en størrelse 38 så har lidt svært ved at forestille mig selv i kjoler i og med at jeg jo er en del større end modellerne der viser dem frem, men ville i synes den kunne gå? Vi vil på rådhuset så det bliver ikke stor hvid kjole og hvis det bliver her i sommerferien vil jeg helst ikke have en lang kjole på for så bliver det bare for varmt  

Kæresten tænker den er sød..

Og er der nogen der kender siden? Jeg er blevet lidt afskrækket af at købe på nettet efter jeg blev snydt og derfor fik stjålet mine kort informationer

Synes den er rigtig fin, men jeg synes nemt man kommer til at se 'stor' ud når snittet er lige under brystet.

Men den skal nok prøves på. Fin er den

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Synes den er rigtig fin, men jeg synes nemt man kommer til at se 'stor' ud når snittet er lige under brystet.

Men den skal nok prøves på. Fin er den

Hvor er det da bedst at have snittet? Synes alle andre kjoler hvor snittet er længere nede så bliver det hele mast sammen og så synes jeg bare man kommer til at ligne en prop >_>

og det er nok lidt svært at komme til at prøve den da den jo sendes fra en side jeg ikke kender :s

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

hvad størrelse er du??

jeg er en 42-44 og ville aldrig vælge den model.. hverken formen eller mine bryster ville være flatterende

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvor er det da bedst at have snittet? Synes alle andre kjoler hvor snittet er længere nede så bliver det hele mast sammen og så synes jeg bare man kommer til at ligne en prop >_>

og det er nok lidt svært at komme til at prøve den da den jo sendes fra en side jeg ikke kender :s

Det kommer også an på ens krops facon. Jeg bærer bedst tøj hvor snittet er lidt længere nede.

Hvis du har en oversize trøje/top kunne du prøve at sætte et bælte eller lign omkring under brystet, så kan du se udfaldet

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

hvad størrelse er du??

jeg er en 42-44 og ville aldrig vælge den model.. hverken formen eller mine bryster ville være flatterende

Jeg mener jeg er en 44-48 afhængig af tøjet, det er længe siden jeg har købt tøj sidst o_O  Men øv øv.. Hvilken slags kjoler ville du tænke der var gode for os lidt oppe i størrelserne? :s

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kommer også an på ens krops facon. Jeg bærer bedst tøj hvor snittet er lidt længere nede.

Hvis du har en oversize trøje/top kunne du prøve at sætte et bælte eller lign omkring under brystet, så kan du se udfaldet

jeg har et par store trøjer men ejer ikke et bælte 

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

et skal være lidt figuetæt i siderne..når du klikker på linket er der en sort lige nedenunder med et meget bedre snit..

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

et skal være lidt figuetæt i siderne..når du klikker på linket er der en sort lige nedenunder med et meget bedre snit..

http://www.lightinthebox.com/da/FRAUKE---brudepige-i-chiffon_p69168.html?pos=ultimately_buy_1 den her?

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg ville gå efter noget hvor snittet er lidt længere nede som denne kjole. http://www.zalando.dk/daniel-hechter-cocktailkjoler-festkjoler-sort-da821c003-058.html

Men tror næsten du skal ud i en butik og prøve. Det er så svært at købe på nettet, når man ikke ved hvilken model der passer en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.