Baby.dk's inspirationer til madplan. -Hvad skal i spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

MariaKyedDK

Elias2010<3 skriver:

Tænker at det kunne være en god tråd at bladre igennem når man står fuldstændig lost, og ikke aner hvad man skal ha til aftensmad.

Vi skal ha' lasagne med tomatsalat! 

Hvad skal I spise ?

Vi har fået Kyllingefrikkedeller med kartofler, gullerødder og sovs idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

MomInTheMaking

Elias2010<3 skriver:

Tænker at det kunne være en god tråd at bladre igennem når man står fuldstændig lost, og ikke aner hvad man skal ha til aftensmad.

Vi skal ha' lasagne med tomatsalat! 

Hvad skal I spise ?

Vi har fået grill mad. : kyllinge ruller med asparges, kalkunbacon og ost indeni. Kartoffelsalat med nye kartofler, babysalat, vindruer, pinjekerner og en dressing af hvidløg, oliven olie, salt, honning og dijon sennep. hjemmelavet hvidløgs smør og brød til (fordi jeg altid gerne har villet prøve at lave smør selv.) 

det er efterhånden blevet en yndlings ret herhjemme, meeen det er lidt tidskrævende at lave rullerne især.

Anmeld

10. juni 2013

Carina:-)

Mom In The Making skriver:

Vi har fået grill mad. : kyllinge ruller med asparges, kalkunbacon og ost indeni. Kartoffelsalat med nye kartofler, babysalat, vindruer, pinjekerner og en dressing af hvidløg, oliven olie, salt, honning og dijon sennep. hjemmelavet hvidløgs smør og brød til (fordi jeg altid gerne har villet prøve at lave smør selv.) 

det er efterhånden blevet en yndlings ret herhjemme, meeen det er lidt tidskrævende at lave rullerne især.

Hvordan laver du rullerne? 

Anmeld

10. juni 2013

Vi har fået kylling med salat og kartoffelfad.-

Anmeld

10. juni 2013

MomInTheMaking

Carina:-) skriver:

Hvordan laver du rullerne? 

Kyllingefileten banker jeg flad og så putter jeg ost om de forkogte asparges og bacon omkring for at holde det sammen så et drys salt og så ruller jeg kyllingen rundt om og binder med mad snøre. det smager åndsvagt godt, men er som sagt ret tidskrævende så jeg laver det kun når jeg har god tid.

Anmeld

10. juni 2013

LaSeIs

vi har fået frisk pasta vendt i spinat med kyllingebryst og salat til

Anmeld

10. juni 2013

Mom In The Making skriver:

Kyllingefileten banker jeg flad og så putter jeg ost om de forkogte asparges og bacon omkring for at holde det sammen så et drys salt og så ruller jeg kyllingen rundt om og binder med mad snøre. det smager åndsvagt godt, men er som sagt ret tidskrævende så jeg laver det kun når jeg har god tid.

Nøj det lyder godt,det skal prøves 

Anmeld

10. juni 2013

LSM

Vi har fået boller i karry Elsker det

Anmeld

10. juni 2013

Krussedulle

Vi fik laksedeller med salat til

Anmeld

11. juni 2013

Swerg

Krussedulle skriver:

Vi fik laksedeller med salat til

Opskrift på de laksedeller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.