symaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. juni 2013

mn

Jeg har i dag fået besked på at finde mig en interesse og i den andledning tænker jeg at jeg godt vil købe en symaskine, som kan sy i cowboystof, normalt stof og læder. Jeg er på nuværende tidspunkt nybegynder men da det skal være en symaskine som jeg også kan bruge når jeg en gang er blevet god til det, vil jeg godt hører hvad I tænker er en rigtig god maskine til at kunne sy i alle tre slags stof og som både kan bruges af nybegyndere og øvede? Det jeg er nået frem til efter at have googlet lidt er at den ikke skal være for let for så hopper den og den må ikke være for billig som f.eks. fra supermarkeder. Men kan ikke finde ud af hvilket mærke og model man så skal gå efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

ønskebørn74

Mette N skriver:

Jeg har i dag fået besked på at finde mig en interesse og i den andledning tænker jeg at jeg godt vil købe en symaskine, som kan sy i cowboystof, normalt stof og læder. Jeg er på nuværende tidspunkt nybegynder men da det skal være en symaskine som jeg også kan bruge når jeg en gang er blevet god til det, vil jeg godt hører hvad I tænker er en rigtig god maskine til at kunne sy i alle tre slags stof og som både kan bruges af nybegyndere og øvede? Det jeg er nået frem til efter at have googlet lidt er at den ikke skal være for let for så hopper den og den må ikke være for billig som f.eks. fra supermarkeder. Men kan ikke finde ud af hvilket mærke og model man så skal gå efter.

Jeg har en elna.. Super lækker.. Bernina er også gode..

Anmeld

10. juni 2013

mn

ønskebarn74 skriver:

Jeg har en elna.. Super lækker.. Bernina er også gode..

Mange tak for dit svar er der nogle bestemte modeller inde for de to mærker så du tænker er gode?

Anmeld

10. juni 2013

ønskebørn74

Mette N skriver:

Mange tak for dit svar er der nogle bestemte modeller inde for de to mærker så du tænker er gode?

Det er en smagssag.. Det er stærke gode maskiner..

Anmeld

10. juni 2013

mn

ønskebarn74 skriver:

Det er en smagssag.. Det er stærke gode maskiner..

okay jamen så prøver jeg da lige at læse lidt om dem, tak for hjælpen

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Mette N skriver:

Jeg har lige købt ny maskine , en pfaff og den virker rigtig lækker. Har ikke fået syet så meget endnu. Der før havde jeg en bernina bernette også en god maskine.

Anmeld

10. juni 2013

mn

bøllen skriver:

Jeg har lige købt ny maskine , en pfaff og den virker rigtig lækker. Har ikke fået syet så meget endnu. Der før havde jeg en bernina bernette også en god maskine.

Okay mange tak for dit svar virker de begge til alt slags stof eller er den ene bedre end den anden?

Anmeld

10. juni 2013

bøllen

Mette N skriver:

Okay mange tak for dit svar virker de begge til alt slags stof eller er den ene bedre end den anden?

Der må jeg være svar skyldig  Jeg syr kun i bomuldsstof, Jersey og velour mm. Kan de fleste maskiner ikke dette med den rette nål ?? 

Anmeld

10. juni 2013

mn

bøllen skriver:

Der må jeg være svar skyldig  Jeg syr kun i bomuldsstof, Jersey og velour mm. Kan de fleste maskiner ikke dette med den rette nål ?? 

Det er det jeg ikke ved, det er derfor jeg har skrevet det så tænkte jeg folk nok havde forsøgt det på et tidspunkt med deres

Anmeld

10. juni 2013

Skouboe

Ring til www.symaskine.dk og snak med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.