Hvad sker der lige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Åh nej.. Jeg VIL ikke klikke ind på det!!
Der skal ingenting til at vælte min verden eller kickstarte tårekanalerne  (Var ved at tude i weekenden da Stella sad og klappede med i cirkus.. Kuk-kuk...Den er helt gal..   )

Er der ikke en der kan pakke artiklens indhold fint ind og servere den til mig meget  blidt?

Kender alt for godt det med tudekanalen, den har da været total for sart siden jeg blev mor.... Der skal intet til at jeg sidder sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Dictes mor

Det er noget af det værste svineri, hvis I spørger mig. Jeg er selv hundetræner, og vil bare sige, at det ikke lige er sådan man normalt træner hund. Jeg har nu et meget godt bud på, hvorfor de har gjort det. Det er sandsynligvis en hund de bruger til kampe, og ofte "træner" de sådan med deres hund, for at vække aggressivitet og stamina, samt bare gøre den så påpasselig, vild og fuldstændig panisk, at den vil gå til angreb, når det gælder i kampen. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg har læst en del om hundekampe. Det er det mest ulækre og værste form for dyremishandling både selve kampene og træningen af hundene. Grunden til jeg tror, at det desværre er det der er tale om, at artiklen nævner, at det var en pitbull terrier, de er forbudte i Danmark, og er jo netop dem, de bruger i kampe.

Jeg er enig med jer, det er både ulækkert, afskyeligt og umod al logik og god hundetræning/pasning, hvordan man kan få sig selv til at gøre sådan noget ved jeg ikke, Jeg kan ikke forstå det. Det giver bare ingen mening. Det er så forfærdeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.