Reklamer, - For meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Ox.

Der er ofte når jeg sidder og ser fjernsyn, at der kommer en reklame jeg simpelthen synes er for meget, for plat eller bare langt ude.

Den seneste reklame der har "stødt" mig, er reklamen for Kinder Maxi king, chokoladebaren som ikke har været på hylderne siden jeg var barn, men nu er det igen, problemet for mig ligger så i, at da jeg var barn, var det et produkt til børn, nu er det også kinder der har lavet det, men, nu er den gamle ellers så søde maxi king reklame fra jeg var barn, erstattet med en flok rappere, og en masse halvnøgne piger, der signalere alt andet end noget børnevenligt ...

Hvad er jeres mening om reklamen, eller er der andre der lige er en tand for meget for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

oo

orv! jeg blir gang på gang overrasket når folk fortæller om reklamerne der blir vist på tv! selv ser jeg dem ikke...vi ser meget sjældent tv og har kun een kanal med reklamer (tv2 natürlich) og der blir lyden slået fra og så læser jeg mens der er reklamer. Så jeg har desværre ikke set den reklame du skriver om

Anmeld

7. juli 2009

Mum33

Ja dem på tv kan være både platte og på grænsen til hvad der er ok. Hvad sker der fx med reklamen for Danon yoghurt? Prøver at overbevise vores unger om at det er sundt  Men hvad værst er for tiden er de plakater der hærger Aalbor med reklame for Cult Shaker. Kvinde iført intet andet end underbukser og med en Cult shaker mellem benene, mens en anden kvinde står og holder hende på brysterne. De hænger så bl.a. der hvor skolebørnene skal med bussen !!!!!!!!!!!

Anmeld

7. juli 2009

TbCp

Må indrømme at den slags reklamer slet ikke kan "hidse mig op".
Jeg overser dem eller ryster blot lidt på hovedet.
Bider ikke rigtig mærke i dem, og hvis det endelig er jeg kan huske en reklame så kan jeg sjældent huske produktet de reklamere for

De reklamer der hænger ude i offentligheder siger mig heller ingenting. Jeg er vist ærlig talt ikke en særlig god kunde for dem der bruger en masse penge på reklamer

Nu skal jeg ikke lyde for hellig for jeg er ganske sikkert blevet påvirket af forskellige reklamer alligevel, måske uden rigtig at vide det og foretrækker sikkert også nogle produkter frem for andre netop fordi jeg har set dem på/i en eller anden reklame.

Men forarget bliver jeg ikke og heller ikke hverken sur, glad, ivrig eller lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.