Forstand på Computerer?? HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. juni 2013

lollandpigen

Hej Piger....

Er ved at være så træt af min bærbar at jeg snart smider den ud af vinduet......

For 14 dage siden så jeg netflix og viaplay på den.... Igår skulle ejg lige se noget.... Og nu vil den ikke......Jeg kan sagtens logge på, finde det jeg vil se men når jeg trykker play kommer der frem at Internettet er holdt op med at fungerer det bliver lukket ned...... Nogle der har prøvet lignede eller ved hvad jeg kan gøre?? Måske ejg mangler et program....

Håber en eller flere har et bud eller simpelhen måske ved hvad der er galt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Junibæbs2013

Mulige løsninger: 

1. Skift browser til f.eks. Firefox. Jeg ved ikke, om Netflix og Viaplay kan ses i Google Chrome, men det er min personlige favorit.

2. Ellers så forsøg med at  nulstille Internet Explorer ved at klikke Funktioner, Internetindstillinger, Avanceret og Nulstil. Sæt flueben i "Slet personlige indstillinger" og Nulstil. 

Anmeld

10. juni 2013

Dustmuz

nu ved jeg ikke om netflix og viaplay bruger Flash playere..
men ellers prøv og opdater den..
det hjælper i hvert fald her (jeg har så bare stofa)

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

Er ved at være så træt af min bærbar at jeg snart smider den ud af vinduet......

For 14 dage siden så jeg netflix og viaplay på den.... Igår skulle ejg lige se noget.... Og nu vil den ikke......Jeg kan sagtens logge på, finde det jeg vil se men når jeg trykker play kommer der frem at Internettet er holdt op med at fungerer det bliver lukket ned...... Nogle der har prøvet lignede eller ved hvad jeg kan gøre?? Måske ejg mangler et program....

reinstaller silverlight. gå i kontrolpanel (under start menu) vælg programmer og klik på silverlight. afinstaller og når du så går på netflix næste gang vil den bede dig installere igen. det tænker jeg virker

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

reinstaller silverlight. gå i kontrolpanel (under start menu) vælg programmer og klik på silverlight. afinstaller og når du så går på netflix næste gang vil den bede dig installere igen. det tænker jeg virker

og er i øvrigt det de vil bede dig om hvis du ringer ind

Anmeld

10. juni 2013

emsaroto

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

altså jeg bruger også viaplay, og det er generelt lige for tiden ikke særlig god til at medarbejde med mig
tror det er viaplays side der direkte er noget galt med.

netflix ved jeg ikke hvofor det kan være ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.