Nyt legetøj, men hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
11 svar
3 synes godt om
10. juni 2013

Dinsen

hejsa...

har ryddet op i Jonas's legetøj, og kan da se at der skal lidt nyt til, vil gerne have han får noget der self er sjovt for ham, men må også gerne udfordre ham lidt både motorisk og sanseligt...

Men, hvad er det så lige man ska investere i???

for det han har er han alt ved at være for gammel til.. han har self. lidt biler, bøger og put i kasse, stabel klodser... men syntes bare der mangler lidt.... det virker hvertfald til han han keder sig....

så smid li evt. billed, navn, linke på hvad jeres unger leger med/legede med i den alder...

ønsker jer alle en dejlig dag!!

Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Janni.

Hvor gammel er Jonas?

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Dinsen skriver:

hejsa...

har ryddet op i Jonas's legetøj, og kan da se at der skal lidt nyt til, vil gerne have han får noget der self er sjovt for ham, men må også gerne udfordre ham lidt både motorisk og sanseligt...

for det han har er han alt ved at være for gammel til.. han har self. lidt biler, bøger og put i kasse, stabel klodser... men syntes bare der mangler lidt.... det virker hvertfald til han han keder sig....

så smid li evt. billed, navn, linke på hvad jeres unger leger med/legede med i den alder...

Dinsen

http://tolotoys.com/product/first-friends/?view=sc ene&category=at-home

min datter på 1 leger med dette. det blev hun forelsket i dagplejen. og så er legekøkkenet et kæmpe hit

Anmeld

10. juni 2013

Mettefpigen

Jeg vil til at købe fisher price-little people :-)

Anmeld

10. juni 2013

Maja_4000

l.kjoeller skriver:

http://tolotoys.com/product/first-friends/?view=sc ene&category=at-home

min datter på 1 leger med dette. det blev hun forelsket i dagplejen. og så er legekøkkenet et kæmpe hit

Hvor køber du det henne?

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Maja_4000 skriver:

Hvor køber du det henne?

faktisk købte jeg det på et marked men er vidst nogle enklet hjemmesider der har det køkkenet var ikea

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Maja_4000 skriver:

Hvor køber du det henne?

faktisk købte jeg det på et marked men er vidst nogle enklet hjemmesider der har det køkkenet var ikea

Anmeld

10. juni 2013

Enirt

Dinsen skriver:

hejsa...

Dinsen

Min dreng er endnu ikke så stor som din men fandt den her artikkel på voresbørn.

http://voresborn.dk/tumling-1-3/mode-og-udstyr/8501-den-store-legetojsguide?sliderid=562&imagelink=5951&bannerhide=1

Synes den forklare godt hvor til børnene er nået i deres udviklig  og hvilket legetøj der kan stimulere deres nye færdigheder.

Anmeld

10. juni 2013

Silas&Mille

Dinsen skriver:

hejsa...

Dinsen

Hvad med Duplo?

Mine børn på 16 og 29 måneder ELSKER det og bygger begge rigtig meget med det.

Anmeld

10. juni 2013

Dinsen

Janni. skriver:

Hvor gammel er Jonas?

nå ja :-) han er 1 år og 3 mdr ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.