Bløder!? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2013

FrkRaarup

Hey tøser,

Og SORRY for kommende detaljer!

Min mens sluttede sidste torsdag efter at have varet i 1 uge..
De sidste par dage har jeg blødt lidt.. Nogle af dagene helt lyserødt og kun en smule på papiret.
Her i dag har jeg blødt rødt, på papir, i toilet og lidt i underbukser.

Jeg burde ikke have min mens allerede og graviditetstesten den anden dag sagde 'nagativ' ...

Jeg er lost og min mand er bekymret..
What to do? ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Mumto3

Det er ikke så længe siden du har været igennem en fødsel, og der kan godt gå lang tid før mens er regelmæssig igen.

Anmeld

9. juni 2013

FrkRaarup

Mumto3 skriver:

Det er ikke så længe siden du har været igennem en fødsel, og der kan godt gå lang tid før mens er regelmæssig igen.

Næsten 4 måneder siden...

Så der er intet at være bekymret over ?

Anmeld

9. juni 2013

Mumto3

FrkRaarup skriver:

Næsten 4 måneder siden...

Så der er intet at være bekymret over ?

Nej, intet! Fire måneder er stadig " for nylig". Selv fik jeg først mens efter 8 mdr og kender flere hvor der gik lige så længe. Det er og helt normalt at man bløder, stopper med at bløde og bløder så igen, sådan helt uregelmæssigt.

Anmeld

10. juni 2013

Kofoed.

ak søde, min er stadig mærkelig. Den kommer cirka hver 6. uge +/- en uge.

Kan det være det folk herinde kalder en bio? (altså en mislykket biokemisk graviditet)

Anmeld

10. juni 2013

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

ak søde, min er stadig mærkelig. Den kommer cirka hver 6. uge +/- en uge.

Kan det være det folk herinde kalder en bio? (altså en mislykket biokemisk graviditet)

Vildt nok søde

Jeg aner det ikke... håber jeg da ikke.

Anmeld

10. juni 2013

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

Vildt nok søde

Jeg aner det ikke... håber jeg da ikke.

Før min første graviditet var den bare fuldstændig regelmæssig, så gik det glat nåede to regelmæssige på med 30 dags cyklus, så blev jeg gravid med tøserne og har siden haft to sa'er (jeg var på p-sprøjte, men blev stadig gravid, dog går de i sig selv i 5.-6.uge så har måtte droppe noget prævention til mig selv..). så nu køre den på cirka 41 dage, håber ikke det forsætter sådan.

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Det er kun lidt over 1 uge siden, så bio vil jeg ikke umiddelbart gætte mig til, vil nærmere sige det er rod i din cyklus, efter fødslen, og kroppen skal have tid til at finde sig selv. Du kan jo evt snakke med lægen, men umiddelbart er mit bedste bid, at din krop ikke har fundet sig til rette endnu
Da jeg havde født min søn, var mine cyklusser halvt så lange som de plejede at være, og blev kortere og kortere, for 5-6 mdr efterfødslen, at blive den længde, som den plejede, og var så blevet gravid i den cyklus (min datter) og efter hendes fødsel var den også et stort rod, på nær de 8 mdr hvor jeg var på minipiller, hvor den slet ikke kom. Så det kan tage tid, og har hørt om nogle hvor det har taget op til 2 år før kroppen finder sig selv igen

Anmeld

10. juni 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Hey tøser,

De sidste par dage har jeg blødt lidt.. Nogle af dagene helt lyserødt og kun en smule på papiret.

Jeg burde ikke have min mens allerede og graviditetstesten den anden dag sagde 'nagativ' ...

What to do? ;(

Er vågnet op i en blodpøl

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

FrkRaarup skriver:

Hey tøser,

What to do? ;(

hvis du er nervøs så hør din læge ven men jeg tror også "bare" det er din krop der lige skal finde sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.