Overdækning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
8 synes godt om
9. juni 2013

hautecouture

Ja... Nu er sommeren kommet og vi satte startskudet igang med projekt overdækning. Vores terasse ved gavlen af vores hus er rigtig hyggelig, men vi får den ikke brugt ordentligt, men det kan en overdækning hurtigt ændre - den har stået oppe i snart 2 uger (er stadig ikke helt færdig) og vikar allerede brugt terrassen mere end i det halvandet år vi har boet i vores hus - Som sagt er den endnu ikke helt færdig, der mangler det sidste malerarbejde, der mangler at komme låge i stakittet, der skal laves hul i husmuren til en dør ind til stuen og så skal der jo gøres hyggeligt med blomster og andet nips - så flere billeder vil følge  Men her foreløbig starten, Woop Woop 

Hurra for min tømrerfar og min elektriker handy-mand 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Moaar

Hvor ser det bare godt ud . Sådan een kunne vi også godt bruge. Er det en færdigkøbt løsning, eller er det noget I selv har designet?

Anmeld

10. juni 2013

Bshizzle

Hvor ser det bare super flot ud...! 

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer i ik og laver sådan en ved bagefter?? Ser bare rigtig godt ud!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Wauw! Det ser godt ud! Rigtigt flot..

Og hvor ser huset bare hyggeligt ud også

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

Moaar skriver:

Hvor ser det bare godt ud . Sådan een kunne vi også godt bruge. Er det en færdigkøbt løsning, eller er det noget I selv har designet?

Vi er SÅ glade for den Nej, den er ikke færdigkøbt. Min far kom og målte op og skrev ned hvad vi skulle bestille af materialer - så kom der en masse træ - pæle, bjælker og brædder  - og tagplader og tagrender... så malede kæresten og jeg alt træet hvidt og da det var gjort kom min gode far igen og savede, rettede til, kortede af osv. og satte hele lortet op .. han er så dyyygtig  Det tog kun en hel fredag (9-18) + en halv lørdag (9-13) at sætte det op

Glæder mig bare til at få døren og lågerne i ... Min far har noget af det gamle statik med hjemme og laver låger af det, så de er nok snart klar. Hurra  hihi.

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

Bshizzle skriver:

Hvor ser det bare super flot ud...! 

Ærgerligt, at jeg kun kan tage æren for noget af malerarbejdet så, hihi - ej, de to mænd var også ganske tilfredse med deres arbejde

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

StineW79 skriver:

Kommer i ik og laver sådan en ved bagefter?? Ser bare rigtig godt ud!! Vh stine

Haha, jeg kan da høre om det ikke er noget de skal begynde at overveje at lave på bestilling, hihi

Anmeld

10. juni 2013

hautecouture

Svenne skriver:

Wauw! Det ser godt ud! Rigtigt flot..

Og hvor ser huset bare hyggeligt ud også

Tak  Det er også et skønt hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.