medicin udgifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
10 svar
1 synes godt om
9. juni 2013

salix

hej tøser

ja som skrevet tidliger er vi endelige ved at være der hvor vi venter på at komme til forsamtale... men ja hvor meget skal man regne med at lægge til medicin ved hvert forsøgs start???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

pcoramt

salix skriver:

hej tøser

ja som skrevet tidliger er vi endelige ved at være der hvor vi venter på at komme til forsamtale... men ja hvor meget skal man regne med at lægge til medicin ved hvert forsøgs start???

vi brugte RIGTIG mange penge.. ihverfald 6000 kr. og det kan nok ikke gøre det.. inkl. akkupunktur som jeg flittigt har benyttet rammer vi nok 20.000 kr på de to år og 1 insiminationsforsøg.

Anmeld

9. juni 2013

salix

pcoramt skriver:

vi brugte RIGTIG mange penge.. ihverfald 6000 kr. og det kan nok ikke gøre det.. inkl. akkupunktur som jeg flittigt har benyttet rammer vi nok 20.000 kr på de to år og 1 insiminationsforsøg.

tænkte det nok de skriver nemlig i folderne at man ikke kommer over 3800.- og ja de vi prøvede i 2011 brugte vi 15000.- på bare et forsøg ved godt at der er kommet nye regler for tilskud til medicin men var nysgerig for hvor meget det var ændret...

Anmeld

9. juni 2013

salix

måske jeg skal tilføje at det er IVF vi skal igennem

Anmeld

9. juni 2013

pcoramt

salix skriver:

tænkte det nok de skriver nemlig i folderne at man ikke kommer over 3800.- og ja de vi prøvede i 2011 brugte vi 15000.- på bare et forsøg ved godt at der er kommet nye regler for tilskud til medicin men var nysgerig for hvor meget det var ændret...

ja der er noget med et kroniker tilskud, men så er der også regler for hvad man må tjene vidst nok.. jeg er på su og manden har et almindelig job, vi kunne i hvert fald ikke få det..

et godt råd er at købe dig gelé royal, det er billigt, og jeg har en ide om at det hjalp på os, uden at kunne sige det med sikkerhed..

Anmeld

9. juni 2013

Lauer

salix skriver:

måske jeg skal tilføje at det er IVF vi skal igennem

Jeg har lige været en IVF igennem, og vi endte med at bruge 3800,- på medicin, så jeg blev godkendt til kroniker tilskud - men der var jeg allerede blevet gravid

Men udgifterne blev fordelt over 3 gange - efterhånden som vi skulle bruge medicinen, så første gang gav vi 2700,- (mener jeg)

Held og lykke!

Anmeld

9. juni 2013

salix

Lauer skriver:

Jeg har lige været en IVF igennem, og vi endte med at bruge 3800,- på medicin, så jeg blev godkendt til kroniker tilskud - men der var jeg allerede blevet gravid

Men udgifterne blev fordelt over 3 gange - efterhånden som vi skulle bruge medicinen, så første gang gav vi 2700,- (mener jeg)

Held og lykke!

takker for hjælpen

Anmeld

9. juni 2013

Hullabullabulla

salix skriver:

hej tøser

Jeg fik kronikertillæg uden at blinke klinikken søgte det for mig- og vi er begge højtlønnede

Brugte op til kronikertillægget på 3 inseminationsforsøg dvs 3600 kr

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Vi fik kronikertilskud med det samme.

Første omgang medicin kostede op til grænsen, som vist var på omkring 3.600 kr. 

De næste 2 gange medicin var inden for samme CTR år, så dér betalt vi ingenting.

Vi valgte så selv at gå til zoneterapi og akupunktur, og købe vitaminer efter kanonkuren, og det koster selvfølgelig også en del

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

salix skriver:

hej tøser

tror det løb op i 6-7000 for os (dengang der ikke var tilskud) men skulle ikke have så meget. men kommer an på behandling. de sagde normalen var ca 10000. er du medlem af danmark ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.