mens og vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
1 synes godt om
9. juni 2013

debbie19

Hej.

jeg har rigtig ureggelmæssig menstration 

den kommer nogle gange hver måned. andre gange  hver tredje... noglegange to gange på en mdr.. det er vidt forskeligt.

men var lige på vægten imorges fik et chok har taget næsten 4 kg på  siden den 1 maj.... og her for et par timer siden dukket mens op

kan det være jeg har taget lidt på pga mens eller er det fedt?

så tager i på under mens og hvor meget 

God søndag til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

BigHope13

debbie19 skriver:

Hej.

den kommer nogle gange hver måned. andre gange  hver tredje... noglegange to gange på en mdr.. det er vidt forskeligt.

men var lige på vægten imorges fik et chok har taget næsten 4 kg på  siden den 1 maj.... og her for et par timer siden dukket mens op

God søndag til jer 

Jeg havde før jeg blev gravid også uregelmæssig mens og jeg stod gerne på vægten hveranden nogen gange hver dag da jeg var igang med vægttab og gerne ville følge min vægt nøje. Og hver gang mens var på vej kunne min vægt stige helt op til 2,5 kg en dag før blødningen kom. så snart blødningen var slut var de 2,5 kg væk igen. så mærkeligt.

Anmeld

9. juni 2013

Weber

debbie19 skriver:

Hej.

God søndag til jer 

Jeg kan ikke sige hvad det skyldes hos dig, men min vaegt svinger 3-4 kg fra aegloesning til mens . Men er ogsaa vildt oppustet naar jeg har mens :-( 

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

Jeg vejer typisk 1-2 kg mere lige op til og under mens. Et par dage efter er jeg tilbage til min normale vægt  

Anmeld

9. juni 2013

debbie19

BigHope13 skriver:

Jeg havde før jeg blev gravid også uregelmæssig mens og jeg stod gerne på vægten hveranden nogen gange hver dag da jeg var igang med vægttab og gerne ville følge min vægt nøje. Og hver gang mens var på vej kunne min vægt stige helt op til 2,5 kg en dag før blødningen kom. så snart blødningen var slut var de 2,5 kg væk igen. så mærkeligt.

okay så kan jeg godt give det lidt skylden endnu  tak for svar

Anmeld

9. juni 2013

debbie19

Charliepar skriver:

Jeg vejer typisk 1-2 kg mere lige op til og under mens. Et par dage efter er jeg tilbage til min normale vægt  

okay så lyder det jo lidt godt  måske jeg er heldig det er derfor vægstigningen er så høj .

tak for dit svar 

Anmeld

9. juni 2013

debbie19

Weber skriver:

Jeg kan ikke sige hvad det skyldes hos dig, men min vaegt svinger 3-4 kg fra aegloesning til mens . Men er ogsaa vildt oppustet naar jeg har mens :-( 

jeg føler mig også vildt oppusted og ligner faktisk en gravid  men er jeg ikke 

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

debbie19 skriver:

Hej.

God søndag til jer 

Jeg bliver en smule oppustet når jeg har mens og med en vægtstigning på 1 kg  

Anmeld

9. juni 2013

B&J

Det kan sagtens være mens..

når jeg får min tager jeg 2kg på og når jeg er færdig ja så ryger de igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.