tandlæge ( over 18 år) vil gerne skifte tandlæge.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juni 2013

Anonym trådstarter

vil gerne skifte tandlæge!!

det er sådan at jeg har haft den samme tandlæge (fra siden jeg begyndte at skulle gå til tandlæge, men hun er jeg over 18 år og skal så selv batale...! tandlægen sender resserveret tider til tandlæge tjek ved tandlægen og jeg har ikke mulighed for at komme til tandlægen, ( blive kørt) og de har sagt til mig at jeg evt kunne finde ud af med hvornår bussen/toget kørte så jeg kunne hoppe med der, men det der at stå og vente på bussen gider jeg simpelthen ikke, og det er altså ikke helt billigt at tag med bus/tog . der er ca 15,20 kilometer til min tandlæge, de sidste 2 gange har jeg sagt at jeg ikke kunne komme til tandlæge, hvor de så bare sagde " vi må lige finde en ny tid til dig" ellers sender e et resserveret tid til tandeftersyn, men vil så gerne skifte, så jeg bare kan gå hen til tandlægen....

skal jeg bare ringe til tandlægen og sige at jeg gerne vil skifte tandlæge til en som er her i den by jeg bor i (for det er nemmer)og sige min begrundelse)

hvordan får jeg mon så en ny tandlæge??

jeg synes selv det ville være mere lettere. Men alligevel er jeg ikke meget for at skifte tandlæge, men sådan må det blive

skal simpelthen have ordnet mine tænder, den går sku ikke længre, med at sige aj jeg venter altså lige lidt for det er så dyrt, men det vil jo blive dobbelt så dyrt hvis det bliver værrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

lille fnug

Du ringer bare til den tandlæge som du gerne vil have og siger du gerne vil komme hos dem fremover. Så giver de dig en tid tid til det som du måtte ønske. Når du kommer første gang skal du skrive under på et stykke papir at du ønsker at skifte til dem, det sender de så til din gamle tandlæge som så sender dine røntgen billeder og relevant journal materiale til den nye tandlæge. Så det er ret simpelt

Anmeld

9. juni 2013

CaWi

Anonym skriver:

vil gerne skifte tandlæge!!

det er sådan at jeg har haft den samme tandlæge (fra siden jeg begyndte at skulle gå til tandlæge, men hun er jeg over 18 år og skal så selv batale...! tandlægen sender resserveret tider til tandlæge tjek ved tandlægen og jeg har ikke mulighed for at komme til tandlægen, ( blive kørt) og de har sagt til mig at jeg evt kunne finde ud af med hvornår bussen/toget kørte så jeg kunne hoppe med der, men det der at stå og vente på bussen gider jeg simpelthen ikke, og det er altså ikke helt billigt at tag med bus/tog . der er ca 15,20 kilometer til min tandlæge, de sidste 2 gange har jeg sagt at jeg ikke kunne komme til tandlæge, hvor de så bare sagde " vi må lige finde en ny tid til dig" ellers sender e et resserveret tid til tandeftersyn, men vil så gerne skifte, så jeg bare kan gå hen til tandlægen....

skal jeg bare ringe til tandlægen og sige at jeg gerne vil skifte tandlæge til en som er her i den by jeg bor i (for det er nemmer)og sige min begrundelse)

hvordan får jeg mon så en ny tandlæge??

jeg synes selv det ville være mere lettere. Men alligevel er jeg ikke meget for at skifte tandlæge, men sådan må det blive

skal simpelthen have ordnet mine tænder, den går sku ikke længre, med at sige aj jeg venter altså lige lidt for det er så dyrt, men det vil jo blive dobbelt så dyrt hvis det bliver værrer

Det er ikke alle tandlæger der tager nye ind som faste kunder. Jeg kunne feks kun få min kærestes tandlæge fordi vi er samlevende.
Jeg havde ikke kunne komme ind fra byen og blive kunde hos dem.

Anmeld

9. juni 2013

gokkelok

Du ringer bare til din nuværende tandlæge og siger, at du har fundet en anden tandlæge, så de behøver ikke reservere tid til dig mere. Også ringer du bare til en anden, og siger du er ny og spørger om de har en tid til dig.

Kender godt det med at skifte tandlæge, det er ikke så rart. Det er faktisk ret ubehageligt, når man i forvejen ikke kan lide at gå til tandlæge.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men prøv at tjekke dette link:  http://www.godtsmil.dk/?gclid=CNr5q4KR17cCFdB3cAodByoAWg

De er en lille smule billigere end mange andre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.