vil gerne skifte tandlæge!!
det er sådan at jeg har haft den samme tandlæge (fra siden jeg begyndte at skulle gå til tandlæge, men hun er jeg over 18 år og skal så selv batale...! tandlægen sender resserveret tider til tandlæge tjek ved tandlægen og jeg har ikke mulighed for at komme til tandlægen, ( blive kørt) og de har sagt til mig at jeg evt kunne finde ud af med hvornår bussen/toget kørte så jeg kunne hoppe med der, men det der at stå og vente på bussen gider jeg simpelthen ikke, og det er altså ikke helt billigt at tag med bus/tog . der er ca 15,20 kilometer til min tandlæge, de sidste 2 gange har jeg sagt at jeg ikke kunne komme til tandlæge, hvor de så bare sagde " vi må lige finde en ny tid til dig" ellers sender e et resserveret tid til tandeftersyn, men vil så gerne skifte, så jeg bare kan gå hen til tandlægen....
skal jeg bare ringe til tandlægen og sige at jeg gerne vil skifte tandlæge til en som er her i den by jeg bor i (for det er nemmer)og sige min begrundelse)
hvordan får jeg mon så en ny tandlæge??
jeg synes selv det ville være mere lettere. Men alligevel er jeg ikke meget for at skifte tandlæge, men sådan må det blive
skal simpelthen have ordnet mine tænder, den går sku ikke længre, med at sige aj jeg venter altså lige lidt for det er så dyrt, men det vil jo blive dobbelt så dyrt hvis det bliver værrer

Anmeld