Anonym skriver:
Jeg står i den situation at mig og faren til mine to børn er gået fra hinanden...
Problemet ligger i at han har et misbrug...
Han vil så have samværd men børnene hver 14's dag og det var egentlig okay med mig HVIS han ikke havde et misbrug... Jeg tør for børnenes sikkerhed ikke overlade dem til ham så længe han har et misbrug.. men når han kan bevise (og dokumentere) at han ikke har et misbrug mere skal han selvfølgelig have lov at have hans børn..
Nu er det så sådan at jeg jo stadig ikke vil nægte ham at se hans børn men han nægter at samarbejde med mig om at komme hos mig og se børnene...
Har i dag skrevet en mail til Statsforvaltningen men ved at de har laaang ventetid.. hvad gør jeg i mellemtiden ?
Mest også fordi min store pige er MEGET glad for sin far og vil jo ikke nægte mine børn deres far..
Jeg ville hårdt på, at han kan se dem hos dig, indtil andet er afgjort ved statsforvaltingen. Så kan han jo selv vurdere om han vil det eller ej.
Har han selv andre forslag til, hvordan han ellers kan se dem,altså uden at det skal være hos ham?
Anmeld