Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie1984 skriver: lægger lige et billede ind
lægger lige et billede ind
Det er en hvid gummifuge der er gået mug i.. Du kan forsøge med rodalon men den kan ikke "reddes " man bør skære den op og lægge en ny - viste lige kæresten billedet - han er murer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: umiddelbart synes jeg det ligner kalk altså at fugningen oprindeligt var mørk og så er blevet hvid med tiden pga vandet .. men skal dog ikke gøre mig klog på det
umiddelbart synes jeg det ligner kalk
altså at fugningen oprindeligt var mørk og så er blevet hvid med tiden pga vandet .. men skal dog ikke gøre mig klog på det
fugen er oprundelig lys, det er det mørke der er det "grisset"
Britt88 skriver: Det er en hvid gummifuge der er gået mug i.. Du kan forsøge med rodalon men den kan ikke "reddes " man bør skære den op og lægge en ny - viste lige kæresten billedet - han er murer
kan du spørge ham hvordan jeg nemmest får den af, den sidder nemlig godt fast.
har lige puttet rodalon på nu
cecilie1984 skriver: kan du spørge ham hvordan jeg nemmest får den af, den sidder nemlig godt fast. har lige puttet rodalon på nu
Den skal skæres ud med kniv man skal dog passe på ikke at få skåret for dybt så man skærer i gummihuden
det er mug, mug væk = klor
Jeg renser vores fuger ind imellem. De får også det der "mørke".
Indtil videre er det gået væk af en neglebørste med sæbe på, og skrubbe godt, men kan godt se at jeg bør forsøge mig med lidt andre midler i
Skrab fugen væk, og lig en ny
Jeg så et gør-det-selv program den anden dag hvor de viste sådan en fuge i bunden af brusekabinen. Han skrabede det værste væk med en Stanley kniv og lagde en ny fuge
Laulund87 skriver: Jeg så et gør-det-selv program den anden dag hvor de viste sådan en fuge i bunden af brusekabinen. Han skrabede det værste væk med en Stanley kniv og lagde en ny fuge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128