Hvad gør/gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
2 synes godt om
9. juni 2013

Papillon

Hvad gør/gjorde I for at optimere jeres chancer for graviditet? Har I nogen fornemmelse af, om ændringerne har båret frugt?

Selv er jeg stoppet med at ryge, det håber jeg gør en forskel før eller siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

LilleChelle

Vi glemte lidt at vi prøvede fordi vi havde en masse at se til med boligkøb  

Og så var den der  

Anmeld

9. juni 2013

grinny

Jeg stoppede med at ryge i november 2012 og blev gravid marts 2013 så ved ikke om det var grunden.

Men min kæreste stoppede med nogle piller i januar/februar, og hans læge havde sagt at de ingen påvirkning havde på sæden, men er alligevel blev gravid 1-2 måneder efter han stoppede med dem  Og det viser sig at de svømmer bedre nu end før 

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

LilleChelle skriver:

Vi glemte lidt at vi prøvede fordi vi havde en masse at se til med boligkøb  

Og så var den der  

Dejligt for jer

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

grinny skriver:

Jeg stoppede med at ryge i november 2012 og blev gravid marts 2013 så ved ikke om det var grunden.

Men min kæreste stoppede med nogle piller i januar/februar, og hans læge havde sagt at de ingen påvirkning havde på sæden, men er alligevel blev gravid 1-2 måneder efter han stoppede med dem  Og det viser sig at de svømmer bedre nu end før 

Det lyder underligt med de piller, men man har vel ikke vidst, at det havde eller kunne have en betydning? 

Anmeld

9. juni 2013

grinny

Charliepar skriver:

Det lyder underligt med de piller, men man har vel ikke vidst, at det havde eller kunne have en betydning? 

Ved ikke hvor meget de ved/vidste om de piller. 

Men ham der gav pillerne til min kæreste har ikke længere sin praksis da han gav piller til alle og mange af dem, og han kendte ikke helt bivirkningerne ved dem. Så vi ved ikke helt om det er hans "skyld" eller fordi man ikke vidste det om pillerne 

Anmeld

9. juni 2013

Sijac

Charliepar skriver:

Hvad gør/gjorde I for at optimere jeres chancer for graviditet? Har I nogen fornemmelse af, om ændringerne har båret frugt?

Selv er jeg stoppet med at ryge, det håber jeg gør en forskel før eller siden

I starten var jeg mega fokuseret på det, da jeg ikke var det mere var den der!!

Ellers har jeg aldrig gjort noget!

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

grinny skriver:

Ved ikke hvor meget de ved/vidste om de piller. 

Men ham der gav pillerne til min kæreste har ikke længere sin praksis da han gav piller til alle og mange af dem, og han kendte ikke helt bivirkningerne ved dem. Så vi ved ikke helt om det er hans "skyld" eller fordi man ikke vidste det om pillerne 

Åh nej, det lyder ikke godt. Men så dejligt for jer, at det er lykkedes

Anmeld

9. juni 2013

Papillon

Sijac skriver:

I starten var jeg mega fokuseret på det, da jeg ikke var det mere var den der!!

Ellers har jeg aldrig gjort noget!

Det er jo det. Jeg var meget fokuseret de to første måned, derefter fire måneder uden så meget tanke på det, og nu har jeg igen fået et "anfald af fokus". Jeg synes, det er rigtig svært at lægge tankerne fra sig, når man så gerne vil.

Anmeld

9. juni 2013

katti24

Det eneste jeg gjorde da vi tog beslutningen om at smide p-pillerne, var at begynde at tage folinsyre hver dag. Blev gravid 2,5 mdr. efter jeg stoppede på p-piller og har nu den skønneste lille dreng på 2 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.