1 blødningsdag-hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
3 synes godt om
9. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i behandling, og havde et fint æg, hvor vi lavede hjemmerul med æl-sprøjte (pregnyl) har holdt øje og g-testen blev negativ allerede efter 6 dage og været det siden, har igen i dag testet negativ, og fået min menstruation, men har stadig 3 dage til klinikkens testdag. Skal starte i hormoner, og ifølge skemaet, skal jeg det på dag 4, som er samme dag, jeg har testdag. Ville det ikke være smart allerede i morgen at ringe til klinikken, med snak om opstart i hormoner, tænker at hvis jeg venter til testdag, kan jeg risikere ikke at kunne nå et nyt forsøg inden sommerferien

Lidt hjælp, hvordan gør man, bliver første gang vi nu skal prøve hormoner og insemination

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er i behandling, og havde et fint æg, hvor vi lavede hjemmerul med æl-sprøjte (pregnyl) har holdt øje og g-testen blev negativ allerede efter 6 dage og været det siden, har igen i dag testet negativ, og fået min menstruation, men har stadig 3 dage til klinikkens testdag. Skal starte i hormoner, og ifølge skemaet, skal jeg det på dag 4, som er samme dag, jeg har testdag. Ville det ikke være smart allerede i morgen at ringe til klinikken, med snak om opstart i hormoner, tænker at hvis jeg venter til testdag, kan jeg risikere ikke at kunne nå et nyt forsøg inden sommerferien

Lidt hjælp, hvordan gør man, bliver første gang vi nu skal prøve hormoner og insemination

Jeg ville ringe og høre dem ad i morgen

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg ville ringe og høre dem ad i morgen

Tak, tror også jeg prøver

Anmeld

9. juni 2013

BigHope13

Anonym skriver:

synes også helt klart du skal ringe til dem i morgen og høre, din blødning er jo kommet, og derved ved de jo også at chancerne for en graviditet er meget lille nu.
krydser for et forsøg inden ferie, og det bliver det sidste

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

synes også helt klart du skal ringe til dem i morgen og høre, din blødning er jo kommet, og derved ved de jo også at chancerne for en graviditet er meget lille nu.
krydser for et forsøg inden ferie, og det bliver det sidste

Tak er bare glad for jeg slipper for at blive sat igang, med blødninge, og den kom af sig selv. Tvivler stærkt på jeg er gravid, så kan jeg lige så godt holde fokus på næste forsøg, og håbe god effekt af medicinen. Håber sådan vi får 2-3 gode guldæg, som de håber på, for at inseminationen ville være optimal

Tak, jeg krydser også fingre, ville være dejligt med en lille ny, i marts måned

Anmeld

9. juni 2013

camilla10

Anonym skriver:

Prøv da ar ringe. Har selv stået i samme situation, som endte med at jeg måtte springe en måned over, fordi det var nødvendigt at vente til efter testdag. Da var mens overstået og jeg måtte vente på ny mens til hormonopstart. Så er du forberedt, men måske er din situation en anden. Held og lykke.

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

Prøv da ar ringe. Har selv stået i samme situation, som endte med at jeg måtte springe en måned over, fordi det var nødvendigt at vente til efter testdag. Da var mens overstået og jeg måtte vente på ny mens til hormonopstart. Så er du forberedt, men måske er din situation en anden. Held og lykke.

Øv, håber jeg ikke jeg er nød til, da de så når at gå på ferie, og så går der nok 3 mdr før vi får næste forsøg, så håber jeg evt kan få recept på medicinen, og så tage den, hvis jeg stadig tester negativt på testdagen

Anmeld

10. juni 2013

camilla10

Anonym skriver:

Øv, håber jeg ikke jeg er nød til, da de så når at gå på ferie, og så går der nok 3 mdr før vi får næste forsøg, så håber jeg evt kan få recept på medicinen, og så tage den, hvis jeg stadig tester negativt på testdagen

puh ha, den er hård. jeg krydser rigtig meget fingre for, at du kan komme igang med en ny runde med det samme

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

puh ha, den er hård. jeg krydser rigtig meget fingre for, at du kan komme igang med en ny runde med det samme

Tak.

Jeg snakkedeed dem i dag, og starter i hormoner på onsdag, på 4 blødningsdag skal dog have ringet da jeg fik tid til scanning næste onsdag men har kun piller til 5 dage

Anmeld

10. juni 2013

camilla10

Anonym skriver:

Tak.

Jeg snakkedeed dem i dag, og starter i hormoner på onsdag, på 4 blødningsdag skal dog have ringet da jeg fik tid til scanning næste onsdag men har kun piller til 5 dage

hurra! jeg ved om nogen, hvor meget 3 mdr.s ventetid betyder. jeg glæder mig virkelig på dine vegne. så må vi håbe resultatet bliver lige så festligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.