Rejsekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
3 synes godt om
8. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg forsøgte i dag uden held at sætte mig ind i regler angående rejsekort.

For mig ser det ud som om at man også skal betale for børn. I dag kan man jo tage børn under 12 år med på sit klippekort. Er det slut nu?

Jeg ville naturligvis kontakte kundeservice, men der må man åbenbart kun skrive til, hvis man allerede har et rejsekort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

For mig ser det ud som om at man også skal betale for børn. I dag kan man jo tage børn under 12 år med på sit klippekort. Er det slut nu?

Jeg ville naturligvis kontakte kundeservice, men der må man åbenbart kun skrive til, hvis man allerede har et rejsekort.

fejl - dobbelt

Anmeld

8. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

RGN skriver:

Nej reglerne gælder stadig. Prøv at kigge under brug af rejsekort - og så beregn rejse - og så - hvis du skal have flere med på din rejse.

Så kommer der nogle forskellige muligheder op. bla. barn. Der står info under spørgsmålstegn, og det er samme regler. Man skal ikke tjekke gratis medrejsende ind.

http://www.rejsekort.dk/brug-rejsekort/priser-for-rejser/prisberegneren.aspx

Anmeld

9. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Tusind tak for svar.

Jeg havde ikke lige opdaget spørgsmålstegnet efter "barn" som medrejsende.

Anmeld

9. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej reglerne gælder stadig. Prøv at kigge under brug af rejsekort - og så beregn rejse - og så - hvis du skal have flere med på din rejse.

Så kommer der nogle forskellige muligheder op. bla. barn. Der står info under spørgsmålstegn, og det er samme regler. Man skal ikke tjekke gratis medrejsende ind.

http://www.rejsekort.dk/brug-rejsekort/priser-for-rejser/prisberegneren.aspx

Glemte lige at citere dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.