Kamera?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
9 svar
2 synes godt om
8. juni 2013

tankai

Nu hvor vi skal have en lille pige til oktober, vil jeg gerne have et ordenligt kamera.. 

Gerne Nikon eller Canon.. 

Men hvilket skal jeg vælge? Hvad er jeres erfaringer? 

Hvad skal det kunne? 

Jeg vil gerne undgå, de der "digital-kameraer" der er kompakte, da jeg synes "rigtige" kameraer er såååå flotte.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Morgensol

Vi har et Nikon D3500.. Det er super lækkert og tager lækre billeder..

Anmeld

8. juni 2013

tankai

Bertemor skriver:

Vi har et Nikon D3500.. Det er super lækkert og tager lækre billeder..

Kan slet ikke finde et sted online de sælger det, så jeg kan kigge på det.. 

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

tankai skriver:

Nu hvor vi skal have en lille pige til oktober, vil jeg gerne have et ordenligt kamera.. 

Gerne Nikon eller Canon.. 

Men hvilket skal jeg vælge? Hvad er jeres erfaringer? 

Hvad skal det kunne? 

Jeg vil gerne undgå, de der "digital-kameraer" der er kompakte, da jeg synes "rigtige" kameraer er såååå flotte.. 

det jeg har er et nikon D 3000 (mener jeg det hedder) ved dog ikke om det er et spejlrefleks du mener er kompakt..

Anmeld

8. juni 2013

tankai

jydeinden skriver:

det jeg har er et nikon D 3000 (mener jeg det hedder) ved dog ikke om det er et spejlrefleks du mener er kompakt..

Er du tilfreds med det? 

Det er mere de der helt små, digital-kameraer, jeg ikke er god til..

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

Det naturligvis en smagssag, hvad man er mest til
Herhjemme har vi et Canon, som tager super gode billeder!

Min mand er uddannet indenfor fotos og kameraer, og han siger:
Nikon er lidt mere automatiske. Det har nogle funktioner, som ikke kan slås fra, hvorimod man med Canon kan styre lidt mere manuelt.
(Dette gælder dog kun nogle af modellerne, og der er selvfølgelig forskel.)

Anmeld

8. juni 2013

jydeinden

tankai skriver:

Er du tilfreds med det? 

Det er mere de der helt små, digital-kameraer, jeg ikke er god til..

ja jeg synes det er et godt begynder kamera, altså forstået som at hvis man ikke er alt for ferm til at tage billeder med den slags så kan man forholdsvist hurtigt lære at bruge det. men det er selvfølgelig noget tungere end de små kameraer, til gengæld tager det gode billeder og rimeligt hurtigt, og det er ikke sådan vildt dyrt (eller bestemmer man selvfølgelig selv alt efter hvor meget ekstra udstyr man køber)

Anmeld

8. juni 2013

tankai

jydeinden skriver:

ja jeg synes det er et godt begynder kamera, altså forstået som at hvis man ikke er alt for ferm til at tage billeder med den slags så kan man forholdsvist hurtigt lære at bruge det. men det er selvfølgelig noget tungere end de små kameraer, til gengæld tager det gode billeder og rimeligt hurtigt, og det er ikke sådan vildt dyrt (eller bestemmer man selvfølgelig selv alt efter hvor meget ekstra udstyr man køber)

Tager da lige et kig på det 

Anmeld

8. juni 2013

MorEllen

http://nikon.no/no_NO/product/digital-cameras/coolpix/life/coolpix-l320

Jeg har det her kamera, og er meget tilfreds med det. Det har mange muligheder og indstillinger, og billederne bliver gode. Har også et spejlreflekskamera, men det bruger jeg kun hvis jeg planlægger at tage billeder til en fest osv. Et godt kompaktkamera er absolut at foretrække i dagligdagen når man skal fange de små øjeblikke..

Anmeld

8. juni 2013

Annemette07

Vi har lige bestilt et Nikon d3200 på elgigantenS hjemmeside da vi har fået anbefalet det af flere personer. Vi skulle gerne modtage det på mandag :-) og er sikker på det er godt da Nikon plejer at være det :-)

Vi venter en lille dreng til oktober og derfor har vi valgt at anskaffe os et godt kamera :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.